علا و رزر دو گوشی مختلف برای بهبود کل iPhone 13 Promex

[ad_1]

فرارو- آیفون 13 پرومکس گران ترین گزینه ممکن در بازار موبایل است. با پرداخت 37 میلیون و 500 هزار تومان می توانید برای جذابیت و همسایه شدن یکی بخرید و طعمه چاق و نرم سارقان و سارقان موبایل شوید. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی اس 21 اولترا نیز با قیمت 30 میلیون و 40 میلیون تومان در رده های زیر قرار دارند اما هر سه گوشی را زیاد می بینیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید متفاوت به نظر برسید، موتورولا Razr و LG Wing بیشتر توجه شما را به خود جلب می کنند. فکر نکنید که آنها ارزان هستند! برعکس. موتورولا ریزر حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد و شاید برای خرید ال جی وینگ باید 25 میلیون تومان بپردازید. در این مقاله نگاهی می اندازیم به این که چقدر سرمایه گذاری کرده اید و چقدر پول برای خرید این گوشی ها خرج کرده اید.

موتورولا ریزر; Demon and Sweetheart نسخه 40 میلیون

به گزارش فرارو، نسخه موتورولا Razr 5G با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم به معنای واقعی کلمه زیباست. شاید بتوان گفت که این گوشی زیباترین تلفن همراه ساخته شده توسط بشر است، اما برای درک این زیبایی باید به اندازه کافی از آن دور باشید. خیلی دور، خیلی دور از دیده شدن. این فرم احتمالا هرگز به گوش شما نمی رسد که برای آن باید حدود 40 میلیون تومان بپردازید.

Motorola Razr 5G تلاشی برای پیشبرد رویای تلفن های همراه منعطف در قالب تلفن های کشویی قدیمی تر است. صفحه نمایش وقتی باز می شود 6.2 اینچ عرض دارد، اما وقتی گوشی خود را تا می کنید، به نظر می رسد که یک جعبه کبریت را در جیب خود گذاشته اید. در این حالت، همچنان می‌توانید چیزهایی را در صفحه دوم ببینید و تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌ها را کنترل کنید. در این صورت شما یک گوشی با صفحه نمایش 2.7 اینچی خواهید داشت که وضوح تصویر 800 در 600 پیکسل دارد. واضح است، حتی در 6.2 اینچ، وضوح تصویر از 2141 در 876 پیکسل تجاوز نمی کند. یک اشتباه بزرگ، زشت و واقعاً بی‌کلاس که اگر از یک گوشی تلفن 4500000 نفوذ کرده بود به سختی می‌توانستیم آن را نادیده بگیریم.

علا و رزر;  دو گوشی مختلف برای بهبود کل iPhone 13 PromexMotorola Razr 5G تلاشی برای پیشبرد رویای تلفن های همراه منعطف در قالب تلفن های کشویی قدیمی تر است.

ما فقط یک دوربین در پشت گوشی می بینیم. مثل 10 سال پیش سنسور 48 مگاپیکسلی است و در قابلیت های آن کمی اغراق شده است، اما در عمل نمی تواند رضایت کاربر را چندان جلب کند. در نور زیاد عکس‌های بدی نمی‌گیرد، اما وقتی هوا تاریک می‌شود یا محیط از نظر شرایط نوری ضعیف است، عکس‌هایی که می‌گیرید ناامیدکننده هستند.

سخت افزار اصلی گوشی با کمی احترام کنار هم قرار گرفته است. برای این کار ابتدا تراشه اسنپدراگون 765G را انتخاب کردند که با نسل پنجم تلفن های همراه سازگار است و حتی از پس بازی های سنگین هم بر می آید. البته Adreno 620 دارای 8 گیگابایت حافظه نهان و پردازنده گرافیکی است که اگر روی یک صفحه صابون نصب می شد کارایی بیشتری داشت، اما در موتورولا Razr نه! پاسخ منفی است. لطفا نگاهی به ظاهر گوشی خود بیندازید! چه کسی و چه گروهی از کاربران می توانند با گوشی تاشو بازی کنند؟ به سختی کسی! بنابراین استفاده از این سخت افزار تنها باعث افزایش قیمت گوشی موتورولا شده و آن را به موجودی گوشه گیر و زمزمه گر تبدیل می کند که حسابی بسیار آسیب پذیر است. باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن اگرچه مجهز به ظرفیت شارژ سریع 15 وات است، اما برای انجام وظایف محول شده تنها، غمگین و ناکافی است. این آخرین چیزی است که می توانید در مورد Motorola Razr حدس بزنید. استرس زاترین چیز چیست؟ که با 37 میلیون و 500 هزار تومان می توانید یک پرومکس آیفون 13 مدل 12 با حافظه 128 گیگابایتی خریداری کنید.

نسخه LG Wing 5G; 25 میلیون اختلاف

نسخه LG Wing 5G با قیمتی در حدود 25 میلیون تومان وارد بازار شده است که البته احتمالا با کمی تحقیق می توانید آن را 23 میلیون نیز پیدا کنید. این گوشی یکی از عجیب ترین گزینه های موجود در بازار است که با صفحه نمایش کشویی خود متمایز می شود.

بال ال جی طراحی خاص و متفاوتی دارد. به طور معمول تفاوتی با یک گوشی هوشمند معمولی ندارد، اما وقتی سعی می کنید از صفحه نمایش ثانویه استفاده کنید، صفحه اصلی به صورت افقی می چرخد ​​و صفحه ثانویه ظاهر می شود. شاید این طراحی برای بسیاری از کاربران چندان زیاد به نظر نرسد، اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برخی از کاربران به گوشی های هوشمند خاصی علاقه مند هستند. در پشت ما شاهد سه سنسور دوربین هستیم که به صورت ستونی چیده شده اند. نکته جالب طراحی چهره به چهره این است که هیچ بریدگی، بریدگی یا حاشیه ای برای سنسور دوربین سلفی وجود ندارد. این گوشی به فناوری دوربین سلفی نوظهور مجهز شده است.

طراحی خاص و متفاوت بال ال جی شاید برای برخی نقطه قوت باشد اما وجود دو صفحه نمایش و طراحی خاص وزن گوشی را به 260 گرم رسانده که دست کاربر را از طولانی مدت خسته می کند. استفاده کنید. صفحه اصلی 6.8 اینچی تمام صفحه HD به همراه صفحه نمایش ثانویه 3.9 اینچی مواردی هستند که باید در نظر داشته باشید. با بیرون آمدن سلفی از بدنه، هیچ بریدگی، بریدگی و حاشیه ای در صفحه اصلی نمی بینم و به همین دلیل است که 87 درصد از نمای بالای گوشی با صفحه نمایش پر شده است. این بر جذابیت بال تأثیر می گذارد.

LG Wing در قاب پشتی یک سنسور 64 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/1.8 به همراه یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 117 درجه و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی قرار دارد. سنسور.مشاهده کنید. عکس های دست خوبی داده شده است. LG Wing 5G مجهز به لرزشگیر اپتیکال است که می تواند حرکت ناخواسته را در هنگام ضبط ویدیو از بین ببرد.

علا و رزر;  دو گوشی مختلف برای بهبود کل iPhone 13 Promex سلفی وینگ ال جی از بدنه بیرون می آید

LG Wing با پردازنده Snapdragon کار می کند. پردازنده ای که با معماری هفت نانومتری ساخته شده است. مطمئناً انتظار پردازنده قوی تری را داشتیم اما با همان سخت افزار و هشت گیگابایت حافظه نهان ال جی Wing 5G به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید اما در قسمت باتری به دلیل وجود دو صفحه نمایش که انرژی زیادی مصرف می کنند، ظرفیت دارد. بعید است 4000 میلی آمپر ساعت کافی است مگر اینکه همیشه یک شارژر یا پاور بانک آماده در جیب خود داشته باشید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما