قیمت انواع سفر قشم

[ad_1]

فرارو– ارزان ترین تور قشم از تهران حدود یک میلیون تومان قیمت دارد. در این مسیر زمینی شما را به جنوب می برند و در هتل های سه ستاره قشم اقامت خواهید داشت. اطلاعات گران ترین تورهای قشم نشان می دهد که رفت و آمد با هواپیما انجام می شود و اقامتگاه ها به هتل های پنج ستاره تبدیل می شوند. این وسط گزینه ای هست که نه از نظر اقتصادی گران است و نه ارزان. یعنی سفر رفت و برگشت را با قطار چهار نفره تجربه کنید و شب را در هتل های معمولی بگذرانید. تورهای هوایی قشم به جز پایتخت، در سایر شهرها نیز پرطرفدار است و هم اکنون برخی از مکان های فعال در حوزه گردشگری و مسافرتی برای این بخش پیشنهادات ویژه دارند.

ارزان ترین تورهای قشم از تهران

به گزارش فرارو، ارزان ترین سفرهای قشم از تهران حداقل یک میلیون و 200 میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد. آنها شما را با قطار شش تخته به جنوب می برند و در هتل های سه ستاره جزیره اقامت می کنند و صبحانه و بلیط رفت و برگشت تنها گزینه سفر است. برای مثال در صورت درخواست دو شب اقامت در هتل سه ستاره شمس، هزینه تور یک میلیون و 350 هزار تومان خواهد بود. انتخاب تورهای شش و چهار روزه در این هتل به ترتیب دو میلیون و 500 هزار تومان و یک میلیون و 900 هزار تومان هزینه دارد. هزینه انتخاب تور چهار روزه قشم از تهران تا هتل مارینا دو میلیون و 350 هزار تومان می باشد. با استفاده از گشت و گذارهای ارزان می توانید روزهای بیشتری را تجربه کنید و مثلا با انتخاب یک تور شش روزه و پرداخت 3 میلیون و 270 هزار تومان در هتل ساحل خلیج فارس اقامت کنید. سفر شش روزه قشم از تهران تا هتل هانی که یک هتل سه ستاره هم هست حدود 4.5 میلیون تومان هزینه دارد.

بازدید ارزان از تهران به قشم

مسیر رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (میلیون تومان)

قطار شش پلاکی

دو شب

هتل شمس

یک میلیون و 350

قطار شش پلاکی

دو شب

کیمیا هتل چهار

یک میلیون و 420

قطار شش پلاکی

چهار شب

هتل مارینا

دو میلیون و 350

قطار شش پلاکی

چهار شب

هتل فولتون بیچ

سه میلیون و 140

قطار شش پلاکی

شش شب

هتل ساحلی خلیج فارس

سه میلیون و 270

قطار شش پلاکی

شش شب

هتل هانی

چهار میلیون و 470

سفرهای گران قیمت قشم از تهران

سفرهای پرهزینه به قشم که شما را با هواپیما به هتل های مجلل جزیره می برد، حداقل سه و نیم تا چهار میلیون تومان هزینه دارد. به عنوان مثال در آخرین پیشنهادات بهمن ماه، یکی از مکان های فعال در زمینه سفر، قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان را برای تور دو روزه قشم از تهران تعیین کرده است. محل اقامت هتل بوتیک ایرمان در اطلاعات تور درج شده است. یک هتل پنج ستاره و اگر بخواهید چهار شب اقامت داشته باشید باید چهار میلیون و 300 هزار تومان بپردازید و اگر گزینه 6 شب اقامت را انتخاب کنید هزینه شما به چهار میلیون و 800 هزار می رسد. تومان. هتل آوینا یکی دیگر از اقامتگاه های پنج ستاره قشم است. فردی که بخواهد تا قبل از عید چهار روز را در این هتل سپری کند باید چهار میلیون و 500 هزار تومان بپردازد و هزینه انتخاب اقامت شش روزه در اتاق های همان هتل حدود پنج میلیون تومان خواهد بود. یکی دیگر از گزینه های گران قیمت در سایت های مسافرتی 5 میلیون و 300 هزار تومان بود. در این مسیر مسیر برگشت به قشم توسط شرکت هواپیمایی زاگرس انجام می شود و در هتل دیانا اقامت خواهید داشت.

تورهای هوایی قشم از تهران

مسیر رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

شرکت هواپیمایی زاگرس

دو شب

دیانا

پنج میلیون و 300

هواپیمایی قشمایر

چهار شب

آوینا

چهار میلیون و 500

هواپیمایی تابان

سه شب

عسل

چهار میلیون و 750

حتی خطوط هوایی

دو شب

بوتیک ایرمان

سه میلیون و 700

حتی خطوط هوایی

چهار شب

بوتیک ایرمان

چهار میلیون و 800

بازدید زمینی قشم با قطار چهار تخته

مسیر زمینی قشم از تهران با قطار چهار تخته نه خیلی گران است و نه ارزان. تورهای قطار رفت و برگشت شش تخته با قیمت کمتری فروخته می شوند و تورهای هوایی معمولاً گران ترین گزینه هستند، اما گزینه دیگری نیز وجود دارد. تورهای طبقه با قطار چهار آهنی. همچنین اقامتگاه های مور نظر در این گشت و گذارها لزوماً هتل های پنج یا سه ستاره نیستند، بنابراین واضح است که این تورها گران ترین یا ارزان ترین نخواهند بود. مثلاً یک گشت و گذار دو روزه با قطار چهار تخته و اقامت در هتل چهار ستاره مارینا تقریباً دو میلیون تومان هزینه دارد. هزینه اقامت چهار روزه در هتل 3.5 ستاره ارم 3900000 تومان و هتل هانی 3500000 تومان خواهد بود. در جدول زیر می توانید اطلاعات دیگر سفرهای تهران به جزیره قشم را در روزهای آینده با قطار چهار تخته مشاهده کنید.

رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

قطار چهار صفحه ای

دو شب

مارینا

دو میلیون

قطار چهار صفحه ای

چهار شب

ارم

سه میلیون و 900

قطار چهار صفحه ای

چهار شب

عسل

سه میلیون و 500

قطار چهار صفحه ای

شش شب

ساحل فولتون

چهار میلیون و 700

قطار چهار صفحه ای

شش شب

ساحل خلیج فارس

سه میلیون و 600

بازدید قشم از اصفهان و مشهد

تور قشم از اصفهان عبارتی است که جستجوی گوگل شما را افزایش داده است. اصفهانی ها احتمالا بیشتر از سایر شهرها دغدغه سفر به قشم را دارند و از قضا در بعضی جاها قسمت خاصی به نام تور قشم از مبدأ اصفهان وجود دارد. تورهایی که فقط به صورت هوایی و بر اساس هتل و مدت اقامت بین سه میلیون و 300 تا پنج میلیون تومان به فروش می رسند. رقم پنج میلیون تومان برای چهار شب اقامت در هتل هانی گرفته شده و برای سه شب اقامت در هتل الماس باید سه میلیون و 300 هزار تومان پرداخت شود. در ضمن تور قشم از مشهد قبل از تعطیلات عید بین چهار تا پنج میلیون و 360 هزار تومان به فروش می رسد. مشهدی ها می توانند 5 میلیون و 360 هزار تومان با هواپیما به قشم بپردازند و چهار شب را در هتل فولتون بیچ بگذرانند. تور 4 میلیونی قشم از مشهد با هواپیما انجام می شود و اطلاعات تور در محل اقامت هتل سه ستاره پرشین گلف نوشته شده است.

هزینه سفر به قشم از اصفهان و مشهد

فونت

رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

اصفهان

هوایی

سه شب

الماس

سه میلیون و 300

اصفهان

هوایی

چهار شب

عسل

پنج میلیون

مشهد

هوایی

سه شب

خلیج فارس

چهار میلیون

مشهد

هوایی

چهار شب

ساحل فولتون

پنج میلیون و 360

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما