مدیر عامل بایننس 200 میلیون دلار سرمایه گذاری در محتوای ارز دیجیتال – زومیت

[ad_1]

قبل از اینکه بلومبرگ اخیراً ثروتمندترین افراد در صنعت ارزهای دیجیتال را رتبه بندی کند، اکثر مردم چنین فکر می کردند ساتوشی ناکاموتوخالق بیت کوین در صدر لیست خواهد بود. زیرا او یا آن گروه 1.1 میلیون بیت کوین دارند. با این حال، رتبه بندی بلومبرگ نشان می دهد که مدیر عامل بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، اکنون به عنوان ثروتمندترین فرد در زمینه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. او اخیرا اعلام کرد که برای کمک به گسترش دنیای آموزش ارزهای دیجیتال، 200 میلیون دلار در فوربس سرمایه گذاری خواهد کرد.

نوت بوک گزارش می دهد که مدتی پیش به غیر از ساتوشی ناکاتو (خالق پروتکل بیت کوین)، تنها میلیاردر ارزهای دیجیتال چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس بود که بیشتر با نام مستعار خود CZ شناخته می شود. ارزش خالص دارایی ساتوشی ناکاموتو مشخص است و گفته می شود که 1.1 میلیون بیت کوین از اولین استخراج شده است. در همین حال، بلومبرگ برای تامین مخارج زندگی خود در تلاش بود. اما اولین میلیاردر دارایی دیجیتال، ارز دیجیتال خود را در ایالات متحده تأسیس کرد.

در ژانویه، ارز دیجیتال CZ 95 میلیارد دلار گزارش کرد که بسیار بیشتر از ثروت 46 میلیارد دلاری ساتوشی ناکاموتو در آن زمان بود. شایان ذکر است که پس از سقوط اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش دارایی های CZ اکنون کاهش یافته است. اما او هنوز 77 میلیارد دلار ارز دیجیتال دارد که او را به ثروتمندترین مرد در زمینه رمزنگاری و چهاردهمین فرد ثروتمند جهان تبدیل می کند.

مدیر عامل شرکت CZ بایننس

ژائو از امپراتوری رمزارز خود، بایننس، ناراضی است. ارزش این صرافی بزرگ از مجموع ارزش چهار صرافی بعدی بیشتر است. سال گذشته، بایننس 20 میلیارد دلار درآمد داشت. ژائو اعلام کرد که در حال سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در فوربس است. هدف از این سرمایه گذاری ایجاد دارایی های دیجیتال متمرکز بر دارایی های دیجیتال است که به آموزش عمومی در این زمینه و توسعه فناوری بلاک چین در چین کمک می کند. مایک فدرمدیر عامل فوربس گفت:

فوربس متعهد به رفع اشکال پیچیدگی ها و ارائه اطلاعات مفید در مورد فناوری بلاک چین و تمام دارایی های دیجیتالی در حال ظهور است. با سرمایه گذاری بایننس در فوربس، ما اکنون تجربه، شبکه و منابع صرافی پیشرو در جهان و یکی از موفق ترین مبتکران بلاک چین را داریم. فوربس در حال حاضر منبعی برای علاقه مندان به دنیای در حال ظهور ارزهای دیجیتال است و می تواند با کمک بایننس به یک رهبر واقعی در این زمینه تبدیل شود.

مقالات مرتبط:

فوربس یک شرکت رسانه ای است که در سال 1917 تأسیس شد و شاید بیشتر به دلیل انتشار فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجله چاپی خود در سال های گذشته شناخته شده است. مجله ای که اکنون بیشتر در قالب دیجیتال ارائه می شود. در سال 2014، فوربس اعلام کرد که 95 درصد از مجموعه مجلات خود را به قیمت 475 میلیون دلار به رسانه مجتمع نهنگ هنگ کنگ فروخته است.

بایننس در تلاش است تا فوربس را تبلیغ کند و یک شرکت با هدف ویژه (SPAC) به نام Magnum Opus تشکیل دهد که توسط شرکت سهام خصوصی L2 Capital حمایت می شود. بایننس نیمی از 400 میلیون دلار سرمایه عمومی (PIPE) را برای ادغام Magnum Opus و Forbes و فهرست عمومی آن فراهم خواهد کرد. دلیل مدیر عامل بایننس برای این سرمایه گذاری کلان در رسانه های چاپی و دیجیتال این است:

با پیشرفت وب 3.0 و فناوری های بلاک چین و بلوغ بازار ارزهای دیجیتال، می دانیم که رسانه ها عنصر کلیدی در ایجاد درک و آموزش گسترده برای مصرف کنندگان هستند. ما مشتاقانه منتظر تقویت ابتکارات دیجیتال فوربس هستیم. زیرا آنها به بستری برای شناخت سرمایه گذاری در سطح بعدی تبدیل خواهند شد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما