مشاوره سئو سایت ️ مشاوره حرفه ای سئو SEO پاخور وب

هدف یک مشاور SEO سایت، کمک به بهبود سئو سایت و افزایش کاربران سایت است و موظف است تا تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار ببرد. مهم ترین مدرک برای اعتماد به یک مشاور سئو کسب و کار، مشاهده نمونه کارهای موفق و سوابق اجرایی مشاوره seo است. اما برای اطمینان از تجربه و تخصص خدمات مشاور حرفه ای سئو، حتما نمونه کارهای او را بررسی کنید.

  • در واقع مشاوران سئو، کارشناسان حرفه ای هستند که می توانند اعضای تیم شما را بر اساس تجربه و دانش خود مدیریت و راهنمایی نمایند تا دغدغه افت رتبه در نتایج جستجوی گوگل را نداشته باشید.
  • کارشناسان مای کاستومر با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، نوع محصولات و خدمات، مخاطبان و … به شما مشاوره سئو می‌دهند.
  • کلمات کلیدی چه کلماتی هستند؟ هنگامی‌که در اینترنت به دنبال اطلاعاتی درباره یک مطلب هستید، آن را با چه کلمات…
  • اساسا بک لینک­‌ها در سئو خارجی مهم­ترین عنصر تاثیرگذار در بهینه سازی و افزایش رتبه سایت به شمار می­روند.

این تجربه در کوتاه مدت بدست نمیاد و بنابراین لازمه برای طی کردن این مسیر در زمان کوتاه تر از مشاور حرفه ای سئو کمک بگیرید. به کمک مشاوره سئو قادرید از تجربیات متخصصین سئو بهره گرفته و روند سئوی سایت خودتون رو سریع تر پیش برید. البته ارائه پیشنهادات برای افزایش CRO یا همان بهینه سازی نرخ تبدیل (افزایش فروش و…) از جمله وظایف اصلی یک مشاور سئو محسوب نمیشود. اما خب بعضی از متخصصان برای اینکه مشتریان و کارفرمایان راضی تری داشته باشند، این پیشنهادات را هم در جلسات مشاوره ارائه میکنند. در این خدمات دیگر طرف همکار شما یک سئوکار علاقه مند به استخدام نیست، بلکه طرف مقابل احتمالا یک سئوکار با تجربه، صاحب یک شرکت سئو، یک متخصص حرفه ای و… است.

طراحی سایت مشاور املاک آنلاین تابان شهر

شیوه نمایش محصولات و خدمات در سایت، نحوه قرارگیری آنها در سایت، ساختار سایت، نحوه دیده شدن سایت از منظر کاربر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مشاوره سئو سایت راهنمایی های تکنیکال و غیرفنی لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا به بهترین نحو، محتوای سایت خود را تولید، سایت را بهینه سازی و کدنویسی های خود را بهینه سازی نمایید. امروزه افرادی که وقت کافی برای سئو سایتشان دارند، برای اینکه دانش کافی را نیز بدست آوزند از مشاور سئو استفاده میکنند. به طور کلی در یک مشاوره سئو، شما یک مایندست (چشم اندار) و از پلن اجرایی سئو سایتتان بدست خواهید آورد.
اصولا بدلیل وجود همکاران متخصص و البته تیم کارآمد، دانش متخصصین سئو فعال در شرکت‌ها بروزتر از دانش افرادی است که به‌صورت انفرادی خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را ارائه می دهند. همچنین قراردادی که با شرکت ها می‌بندید قابلیت پیگیری بهتری نسبت به فردی دارد قطعا شرکت‌های مطرح برای حفط اعتماد مشتری خود بهترین کارشناسان خود را در این خصوص برای مشاوره به شما پیشنهاد خواهند داد. فردی که به عنوان مشاور سئو خود را معرفی می کند، باید بتواند با ابزارهای و راهکارهای مختلف وب سایت مشتری را تحلیل و بررسی کند. اگر تحلیل سئو سایت به درستی انجام نشود، تمام مواردی که در برنامه مشاوره برای شما شرح داده شده، درست نخواهد بود. تمامی مواردی که در بالا توضیح دادیم، تجربه کار یک مشاور را نشان می دهد. متوجه شدیم که یک مشاور سئو باید سال های تجربه در زمینه اجرای سئو، برنامه ریزی و… داشته باشد.
یک مشاور سئو با تجربه باید بتواند به بهترین شکل ممکن به صورت غیرحضوری و یا با تلفن، مشاوره ای جامع به شما برای توسعه سایت ارائه دهد. تیم نیوسئو و امیر قمصری تجربه زیادی در زمینه تدوین استراتژی سئو سایت های مختلف با موضوعات متفاوت دارند و اکنون آماده اند که در زمینه مشاوره آنلاین سئو به بهترین شکل ممکن، شما را راهنمایی کنند. اگر به دنبال این هستید که وب سایت یا کسب و کار آنلاین خود را از رقبا پیشی بگیرید، “مشاوره سئو” یکی از راه هایی است که باید در نظر بگیرید. سئوی خارجی و یا همان OFF-Page SEO به کلیه فعالیت هایی اشاره دارد که با هدف افزایش رتبه سایت، در خارج از وب سایت هدف انجام می شوند مانند لینک سازی و غیره. در این قسمت اشاره ای کوچک به تعدادی از فعالیت های سئوی خارجی می کنیم. سایت ها و نمونه کارهای موفق سئو که با استفاده از خدمات مشاوره در صفحه اول گوگل قرار دارند بهترین گواه موفقیت در کارهایم است.

مشاوره بهترین روش مدیریت شبکه های اجتماعی

در بسیاری از اوقات افراد از این طریق اقدام به خرید کرده و یا شرکت مورد نظر خود را انتخاب و گزینش می‌کنند. به این ترتیب دور افتادن از رقابت در بستر اینترنت به معنای جا ماندن از رقابتی است که همانند اقیانوس پهناور و بزرگ است. داشتن یک وب سایت قوی از نظر ساختاری اگرچه لازمه برد در این رقابت است اما به تنهایی کافی نیست.
بازار و مخاطبین هدف شما نیز نقشی در زمان لازم برای دستیابی به نتایج سئو دارند. به‌طور مثال، بازارهای محلی و کوچکتر ممکن است سریع‌تر به نتایج برسند نسبت به بازارهای بین‌المللی و بزرگتر. در واقع سئوی خارجی به نحوه توصیف سایر سایت ها به سایت شما بستگی دارد. در ابتدا فرم موحود در پایین همین صفحه را تکمیل بفرمایید و بعد از زدن روی دکمه “پرداخت و تکمیل سفارش” ما با شما برای تعیین زمان وقت مشاوره از طریق واتساپ هماهنگ خواهیم شد.

سپس با توجه به نتایج به دست آمده، استراتژی برای تولید محتوا و بهینه کردن صفحات تعیین شود. دومین اقدام یک سئو کار در جلسه خدمات مشاوره سئو، توضیح کامل مشکلات و نقاط ضعف سایت برای کارفرما است. اغلب مردم اطلاعات دقیقی از سئو سایت ندارند، اما آنها می خواهند مشکلات و نقاط ضعف سایت خود را بدانند. به همین دلیل شما به عنوان یک مشاور سئو، موظف هستید که به صورت کامل برای کارفرما نقاط ضعف سایت و عواقب حل نشدن این مشکلات در آینده را توضیح دهید. یک معرفی کامل به همراه تمام ویژگی ها قطعا سبب جلب اعتماد کاربران و تبدیل آنها به مشتری خواهد شد.
تبریک میگم به خودم که با یک تصمیم درست و سپردن طراحی سایت آرایشگاهم به شما، الان در بهترین جایگاه ممکن در نتایج قرار دارم و به خوبی آگاهم که طراحی حرفه ای شما در این جایگاه بی تاثیر نبوده است. … فرد مورد نظر از علم مناسبی در حوزه سئو و بهینه سازی برخوردار نیست. در این پروژه و پس از مشورت با مشاور سئو نشونت و اعمال پیشنهادات و تغییرات لازم در سایت، میزان کلیک در یک دوره سه ماهه از 8.8 هزار به 26.6 هزار افزایش پیدا کرد. مشاور سئو می تونه به شما در انتخاب قالب های بهینه از دید سئو کمک کنه. این کار با بررسی سرعت قالب، نحوه کد نویسی قالب و خیلی از موارد دیگه انجام میشه.
مهم نیست تازه سایت‌ خود را راه‌ انداخته‌اید، قصد گسترش فعالیت‌تان را دارید یا دنبال بازسازی وب‌سایت خود هستید. بر اساس مقالهٔ وبسایت نیل پتل ، ماهانه بیش از ۴۰۰٬۰۰۰ وبسایت به خاطر رفتار اشتباه خود مشمول جریمه می‌شوند. امیر قمصری با تجربه 18 ساله خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ به وب سایت های زیادی کمک کرده است تا رقبای خود و وجه تمایزشان را به خوبی بشناسند و نقاط صعف وب سایت خود را با این ترفند، بهبود بخشند.
سئو، یک فرآیند کاملاً رقابتی است و می شود گفت که هرگز تمامی ندارد و شما همواره باید به روز باشید و از جدید ترین تکنیک ها و رویکردهای رایج بهره ببرید. بنابراین تا زمانی که سایتی دارید که می خواهید آن را در صفحه اول گوگل نگه دارید، باید به سئوی آن نیز رسیدگی کنید. فرقی نمی کند که سایت شما چه ماهیتی داشته و در چه زمینه ای فعالیت می کند؛ با استفاده از خدمات مشاوره سئو می توانید به هدف جذب بیشترین مخاطب دست پیدا کرده و به این ترتیب، سهم بزرگی از بازار آنلاین را از آن خود کنید.
فراهم آوردن آموزش و درک مشتری از حوزه تخصص هنگام اثبات خود ضروری خواهد بود. سایت‌ها در کامپیوتر، دستگاه‌هایی مانند تلفن هوشمند و تبلت بسیار متفاوت ظاهر می‌شوند. دنیا در حال حرکت است بنابراین امروزه افراد بیشتر از تلفن همراه استفاده می‌کنند تا کامپیوتر.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما