ند پرایس: ما در مراحل پایانی مذاکرات پیچیده در وین هستیم

[ad_1]

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همزمان با بیان اینکه مذاکرات وین بین ایران و گروه 1+4 در وین اتریش انجام می شود، گفت: ما در مراحل پایانی مذاکرات پیچیده هستیم.

به گزارش ایرنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در واشنگتن گفت: با توجه به اینکه در مراحل پایانی مذاکرات پیچیده با طرف های اصلی هستیم، نسبت به پیشرفت هایی که در مذاکرات وین می بینیم کمی محتاط تر عمل خواهد کرد. . .

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ادامه مطالبات غرب برای اعمال فشار بر ایران بر سر میز مذاکره تصریح کرد و با وجود شعار دیپلماسی سیاستمداران کنونی کاخ سفید در قبال ایران، زمان آن فرا رسیده است که تصمیم دموکرات بایدن به دلیل تجاوز به عنف واشنگتن گرفته شود. شورای امنیت سازمان ملل این آخرین دوره تعیین کننده ای است که طی آن ما در موقعیتی خواهیم بود که تعیین کنیم آیا بازگشت متقابل به عضویت بریکس امکان پذیر است یا خیر.

این مقام ارشد وزارت امور خارجه با ادامه سیاست استفاده از ضرب الاجل، وسترن های جعلی گفت: شرکای اروپایی ما و همچنین روسیه و چین می خواهند فوراً به توافق برسند، اما زمان تقریباً به پایان رسیده است.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت: شرکای اروپایی ما و همچنین روسیه و چین خواهان دستیابی فوری به توافق هستند، اما زمان تقریباً به پایان رسیده است.

ما به صراحت اعلام کرده‌ایم که با توجه به سرعت کنونی پیشرفت هسته‌ای ایران، زمان کمی داریم، زیرا این تحولات زیاد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مذاکرات با هیئت ایرانی به صورت غیرمستقیم ادامه دارد و تیم های مذاکره کننده در وین به دیدار خود ادامه می دهند.

ند پرایس اظهارات ایالات متحده را بدون اشاره به تعهدات خود اضافه کرد، اما ما می دانیم که ما صدایی با شرکای 1+5 خود هستیم. همه آنها اهمیت پایان دادن به این مذاکرات را به زودی درک می کنند.

این بیانیه در حالی منتشر شد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده ارشد مذاکرات وین گفت و گو کرد که از طرف غرب باعث طولانی شدن غیرضروری شده است. از مذاکرات

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما