چند ظرف خالی نو و کارکرده؟

[ad_1]

فرارو- کارتن های خالی عمدتاً برای جابجایی اثاثیه استفاده می شوند، بنابراین گران نیستند. به عنوان مثال قیمت کوچکترین مقوای خالی موجود در بازار 2500 تومان است و در بزرگترین سایز در نهایت به 60 تا 70 هزار تومان می رسد. اما قیمت کارتن موز ارزان است و فروشندگان بین 8 تا 20 هزار تومان قیمت دارند.

به گزارش فرارو، یک فروشنده آنلاین در تهران جعبه های خالی مبلمان را در پنج نقطه مختلف به فروش می رساند. ابعاد مقوای مبلمان سایز 1 به طول 40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد و فروشنده گفته این مقوا برای کتاب ها و مقالات کوچک و سنگین مناسب است. این مقوا 20000 تومان قیمت دارد.

سایز مقوا 2 به طول 50 سانتی متر و عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر به قیمت 25 هزار گوجه می باشد. مقوا سایز 3 حدود 60 سانتی متر طول، 32 سانتی متر عرض و 34 سانتی متر ارتفاع دارد. فروشنده می گوید این بهترین سایز برای اسباب کشی است و قیمتش 30000 تومان است.

جعبه های مقوایی مبلمان سایز 4 دارای طول 58 سانتی متر، عرض 38 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد. به گفته فروشنده این سایز برای لوازم خانگی و ظروف شکستنی مناسب است و 35000 تومان قیمت دارد. در سایز 5، مقوا 60 سانتی متر طول، 50 سانتی متر عرض و 50 سانتی متر ارتفاع دارد. این مقوا برای پوشاک، قابلمه و وسایل حجیم مناسب است و 45000 تومان قیمت دارد.

اما وقتی اسباب کشی تمام شد، می توانید این کارتن ها را بفروشید، اما خریدار کارتن ها را برای شما نمی خرد. به همین دلیل باید کارتن ها را با قیمت کیلویی 4 تا 6 هزار تومان بفروشید تا قسمت کمی از هزینه خرید کارتن را جبران کنید.

البته در پلتفرم های خرید لوازم خانگی دست دوم می توانید مقوا را نیم بها بفروشید اما باید کمی صبور باشید و به مشتریان واقعی تخفیف های واقعی بدهید.

چند ظرف خالی نو و کارکرده؟

قیمت عجیب مقوای خالی تلفن همراه!

در بازار خرید و فروش مقوای خالی نو و کارکرده، تبلیغات عجیب و غریبی برای فروش مقوای گوشی موبایل به چشم می خورد. فروشندگان بسته به برند گوشی از 150 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای ظروف خالی خود تقاضا دارند.

یکی از آگهی‌دهندگان ساکن چیتگر تهران، قاب گوشی سامسونگ گلکسی a31 را برای فروش اعلام کرده است. اما او قیمتی تعیین نکرده است. با او وارد صحبت می شوم و از او می پرسم که چقدر مقوا می فروشد، چند دقیقه بعد جواب می دهد و می گوید مقوا را زیر قیمت بازار و 200 هزار تومان می فروشد.

می پرسم قیمت بازار چند است؟ او می گوید مقوا ارزش گوشی خالی را 50 درصد افزایش می دهد. اما در بازار کارتن خالی حدود 25 درصد ارزش گوشی است. مثلا گوشی من که الان 5 تا 6 میلیون قیمت داره یک میلیون و نیم می ارزه. منظورم این است که این افراد قرار است بعدش چه کنند؟ او پاسخ می دهد: من از نیت شما اطلاعی ندارم. من به شما می گویم که اگر فردا گوشی خود را گم کنید، یا دزدیده شوید و بخواهید آن را ردیابی کنید، بدون مقوا دست خود را به جایی نخواهید بست! به من می گوید دستم به مقوا بند نیست، نگران نباش. من به مقوا احتیاجی ندارم، اگر بخواهید به شما یک تخفیف کوچک می دهم.

یکی دیگر از آگهی دهندگان ساکن نیشابور استان خراسان رضوی آگهی فروش 6 کارتن گوشی موبایل را منتشر کرده است. وی همچنین قیمت این کانتینرها را اعلام نکرد. از شما می پرسم قیمت کارتن ها چند است؟ جعبه گوشی ساده میگه 150000 تومن. دو کارتن شیائومی و سامسونگ هر کدام 500000 تومان.

می پرسم اگر بخواهم وارد بازار خرید و فروش کارت موبایل شوم به نظر شما درآمد دارید؟ او می گوید این کار خطرناکی است، زیرا بیشتر قاچاقچیان و سارقان تلفن همراه هستند. منظورم این است که این یعنی چه؟ جواب این است که ببینید گوشی مقوایی را می خرند تا گوشی خالی را با مقوا به قیمت بالا در بازار بفروشند.

چند ظرف خالی نو و کارکرده؟

کارتن تلویزیون و یخچال و لوازم خانگی چند کارتن است؟

بیشتر کارتن ها را می توان در وسایل برقی یافت. اما بیشتر آنها مربوط به وسایل پرکاربرد مانند تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی است. اما قیمت مقوای خالی و دست دوم تلویزیون و یخچال و ماشین لباسشویی ایرانی بسیار ارزانتر است. بررسی ها نشان می دهد که فروشندگان کارتن را 150 تا 400 هزار تومان می فروشند.

اما کارتن های خالی تلویزیون خارجی و یخچال و لباسشویی از برندهای سامسونگ و ال جی و سونی و بوش و …. قیمت بالاتری دارند و گاهی قیمت آنها به 3 یا 4 میلیون تومان هم می رسد. بررسی ها نشان می دهد برخی واردکنندگان لوازم خانگی و لوازم خانگی از قاچاق مقوا به سمت فروش کالای قاچاق با قیمت بالاتر رفته اند.

البته در این بین آگهی های فروش کارتن خالی لپ تاپ، پلی استیشن، پرینتر، سوکت هلیکوپتر، زنگوله، اجاق گاز و غیره وجود دارد که تعداد آنها کم و زیاد گران نیست.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما