چهار روش کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از تور مسافرتی

حدود ساعت 13:30 ناهار را ترک کردیم و حدود ساعت 19:30 به فتحیه رسیدیم. ما هر چند ساعت یکبار برای دستشویی و خرید میان وعده/آب توقف می‌کردیم، اما این قطعاً یک اتوبوس طولانی بود! مالکان خاویر و کارولین پرومات همیشه برای یک "بنژور" دوستانه قبل از اسکان مهمانان زیر درخت ماگنولیا برای یک ناهار آرام در اطراف هستند. به طور کلی، رانندگان آگاه، دوستانه و سریع هستند. مردم رواندا علاوه بر این که مردمی صمیمی هستند، بسیار مهمان نواز و مهمان نواز هستند. سال‌ها پیش جایی وجود داشت که مردم به آن La می‌گفتند. تغییر گسترده‌تری در مدل‌های کسب‌وکار برندهای تورهای بزرگ جهانی رخ داده است، با یک انقلاب دیجیتالی که در حال حاضر در حاشیه اتفاق افتاده است که پول زیادی را از سوی فعالان معتبر مسافرتی مانند تریپ ادوایزر و گوگل جذب کرده است.. فکر می کنم اگر می خواهید بسیاری از کشور را ببینید، کمی تاریخ یاد بگیرید، دوستان جدیدی پیدا کنید و استراحتی آرام در میانه داشته باشید، این یک تور عالی است. یک تفاوت بزرگ در کردستان بر خلاف ایران این است که می توانید سال جدید را با نوشیدنی ببینید.

این اشیاء نماد پاکی، روشنایی، فراوانی، شادی و باروری برای سال نو هستند. از طریق Toto Tours، گروه‌های همجنس‌گرا و همجنس‌گرا ممکن است کریسمس را در استان‌های فرانسه کانادا بگذرانند یا ۱۱ روز را در جشن روز مردگان در مکزیک بگذرانند. در یکی از این تورها، از طریق داستان هایی که می شنوید، مکان هایی که خواهید دید و افرادی که در طول مسیر ملاقات خواهید کرد، با مقصد خود ارتباط برقرار خواهید کرد. زمین های پرماجرا و تاریخ غنی جمهوری های آسیای مرکزی مانند ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان و آذربایجان به شما اجازه می دهد تا قدرت امپراتوری شوروی قدیمی را درک کنید. پایتخت کیگالی که کشوری با هزاران تپه است، ترکیبی جالب از شهر روستایی و شهری است که بر روی زمین های تپه ای در کنار هم قرار گرفته است. این نمایشگاه در مرکز یادبود نسل‌کشی کیگالی، تاریخ رواندا را که منجر به نسل‌کشی در سال 1994 می‌شود، بیان می‌کند و جزئیات نسل‌کشی را با استفاده از عکس‌ها، ویدئوها، گزارش‌های مکتوب و مجموعه‌ای از مصنوعات فهرست‌بندی می‌کند. نمایش‌های جاذب مصنوعات سنتی با انتخاب شگفت‌انگیزی از عکس‌های تک رنگ قرن گذشته، روشن می‌شوند و بینشی را نه تنها در مورد سبک زندگی پیش از استعمار، بلکه در مورد توسعه بعدی رواندا به عنوان یک کشور آفریقایی مدرن ارائه می‌دهند.

مکان های بسیار خوبی برای اقامت در کنار دریاچه مانند Kibuye و -به خصوص-Gisenyi در نزدیکی مرز DR کنگو وجود دارد. دریاچه زیبای کیوو ذخایر بزرگی از آب شیرین است که مرز غربی با جمهوری دموکراتیک کنگو و یکی از دریاچه های بزرگ آفریقا را مشخص می کند. مردم فقط یک ساعت را با گوریل ها سپری می کنند و انتظار دارند برای دیدن آنها دو تا چهار ساعت پیاده روی کنند. اگر در Rusumo از مرز تانزانیا عبور کردید، دیدن آبشار Rusumo را فراموش نکنید. این آبشار در بخش شرقی رواندا در مرز تانزانیا قرار دارد. Spencer Travel به عنوان یکی از اولین آژانس های مسافرتی که به عنوان آژانس فضایی Virgin Galactic معتبر شده است، به شما این فرصت را می دهد که به عنوان بخشی از سفر فضایی آینده، پروازهای فضایی داشته باشید.

مسافر ماجراجوی حرفه ای اجتناب کننده از دنیای واقعی ⏰ به شما کمک می کند در اطراف 9 تا 5 خود سفر کنید! این سایت به یاد نسل‌کشی رواندا در سال 1994 ساخته شده است که تقریباً 1000000 نفر را در 100 روز گرفت در حالی که جهان ایستاده بود و تماشا می‌کرد. البته بازدید از برخی از مکان های تاریخی نسل کشی امکان پذیر است. در میان 5 آتشفشان زنجیره ویرونگا، ویسوکه (3711 متر) و کاریسیمبی (4705 متر – بلندترین) به بالای 2 آتشفشان راهنما می‌روید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تور مشهد نوروز (https://safaryaar.com/tour/mashhad-nowruz) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما