چه کسی جای خالی معروف را پر می کند؟

[ad_1]

سعید معروف پس از المپیک توکیو با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی خود در تیم ملی والیبال خبر داد. جواد کریمی که دومین مسافر این تیم در سال های اخیر بود، وظیفه دفاع از قهرمانی آسیا را بر عهده گرفت و با عملکرد خوب خود این تیم را به مدال طلا رساند. اما حالا هم معروف اخراج شده و هم کریمی مصدوم است.

معروف پس از اخراج مدتی از مسابقات باشگاهی دور بود تا اینکه در اواسط فصل به فنرباغچه پیوست. کریمی بازیکن تیم گرینهارد مازیک بلژیکی در یکی از بازی های این تیم در لیگ قهرمانان زودهنگام مصدوم شد و هنوز به میادین بازنگشته است. اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات 2022 کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود اما مشخص نیست کریمی چه زمانی می تواند تمرینات خود را آغاز کند.

با وجود اینکه کریمی 24 ساله خود را برای شروع لیگ ملت ها آماده می کند و بار دیگر پاسور اول تیم ملی است، اما بحث انتخاب مسافر دوم و حتی مسافر سوم برای تیم ملی همچنان مشکل ساز است. تکنیک. کارکنان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی علاقه زیادی به علی رمضانی دارد. این مسافر 23 ساله نیز زیر نظر عطایی در هراز آمل کار می کند و دومین مسافر تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 بود اما این بازیکن هنوز تا رسیدن به کیفیت قابل اعتماد فاصله دارد.

وقتی به سن مسافران باکیفیت لیگ والیبال ایران نگاه می کنیم، موضوع نگران کننده تر می شود. امیر حسینی و محمد طاهر وادی سرنشینان اول و دوم پیکان 46 و 32 ساله هستند. شهداب دیگر فینالیست لیگ برتر در 38 سالگی مهدی مهدوی را به عنوان اولین مسافر خود داشت. رهگذران سپاهان پرویز پزشکی و فرزاد ملابهرانی 42 و 36 ساله هستند. علیرضا بهبودی از رهگذران شهرداری ارومیه نیز 43 ساله است. در بین تیم های راه یافته به نیمه نهایی لیگ، تنها فاضل پژومان پاسور فولاد سیرجان 28 سال سن دارد و با اینکه جوان محسوب نمی شود، حداقل 30 سال سن دارد و از بقیه کمتر است.

به جز این بازیکنان، امیرمحمد فلاحت خواه یکی دیگر از گزینه های انتخابی است. این بازیکن 22 ساله با حضور در تیم های نوجوانان ایران نوید گذشته درخشانی را داده بود و حتی در سن بسیار کم توسط ایگور کولاکوویچ به اردوی تیم ملی دعوت شد. اما انتخاب های اشتباه او در تیم های باشگاه کیفیت فنی او را به شدت پایین آورد. این بازیکن در حال حاضر در انتهای جدول یعنی سولهان اسپور ترکیه بازی می کند، اما با توجه به اینکه هنوز خیلی جوان است، این امید وجود دارد که به مسیر موفقیت بازگردد و در کنار بازیکنانی مانند کریمی و رمضانی، آینده این تیم را رقم بزند. تیم ملی در این پست یک پاس ارائه کنید.

از بین این همه بازیکن، هنوز خیلی ها منتظر دیدن دوباره سلبریتی ها با پیراهن تیم ملی هستند. از زمانی که او برکنار شد، فدراسیون موضع خاصی اتخاذ نکرده است. حضور امیر خوشخبر به عنوان سرپرست تیم ملی نیز این ظن را تقویت کرد که معروف می تواند در تصمیم خود تجدید نظر کند. همه از رابطه بسیار صمیمانه کاپیتان سابق تیم ملی با کاپیتان باخبرند و به همین دلیل هم هستند کسانی که انتظار دارند سرپرست تیم ملی حداقل این فرد معروف را متقاعد به بازگشت به تیم ملی کند. برای چند مورد مهم مهمانی.

بهروز عطایی هفته آینده پس از پایان لیگ برتر باید لیست بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کند. بعد از بیش از 10 سال مربیگری خارجی، یک مربی ایرانی باید سال آینده تیم ملی را برای تمامی مسابقات آماده کند. اما عطایی و همکارانش ابتدا باید به این موقعیت فکر کنند. مهمترین موقعیت در یک تیم والیبال.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما