اظهار نظر عجیب جوکوویچ در مورد واکسن و عدم حضورش در گرند اسلم

[ad_1]

نواک جوکوویچ در مصاحبه ای با BBC Sport تاکید کرد که ترجیح می دهد لباس تنیس آینده خود را از دست بدهد تا اینکه مجبور شود واکسن کووید-19 را دریافت کند. او می گوید این نباید به جنبش ضد واکسیناسیون مربوط شود، بلکه از حق انتخاب برای عدم واکسیناسیون حمایت می کند.

از برنده 20 گرند اسلم تنیس که اخیراً به دلیل واکسینه نشدن گرند اسلم ملبورن غایب بود و از استرالیا به کشورش بازگردانده شد، پرسیده شد که آیا واکسن را فدا می کند یا خیر؟ او گفت: بله، این بهایی است که من حاضرم بپردازم! من هرگز مخالف واکسیناسیون نبوده ام، اما همیشه از حق انتخاب آنچه تزریق می کنیم دفاع کرده ام.

جوکوویچ با ابراز امیدواری از اینکه شرایط واکسیناسیون در برخی تورنمنت ها تغییر کند تا او بتواند سال های بیشتری بازی کند، گفت: “من در مورد امکان واکسینه شدن در آینده ذهن باز دارم زیرا همه ما در تلاش هستیم تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم.” بیماری کووید-19 برای پایان دادن به همه گیری. من می دانم که همه در جهان تلاش زیادی برای مدیریت ویروس تاج دارند و امیدوارم دوران این ویروس به زودی به پایان برسد.

او می‌گوید: «می‌دانم که انتقادات زیادی به من وارد می‌شود و می‌دانم که مردم تئوری‌های مختلفی در مورد اینکه چقدر خوش‌شانس هستم یا با آن راحت هستم، ارائه می‌کنند، اما هیچ‌کس با این موضوع خوش شانس یا راحت نیست.» میلیون ها نفر در سراسر جهان با این بیماری مبارزه می کنند و هنوز هم هستند. بنابراین من آن را بسیار جدی می‌گیرم، واقعاً دوست ندارم کسی فکر کند من از چیزی سوء استفاده کرده‌ام.

او همچنین اتفاقی را که در ماه گذشته پس از اخراجش در استرالیا برایش رخ داد، یادآور شد: “من بسیار ناراحت و ناامید بودم از اینکه اوضاع در استرالیا به پایان رسید. وضعیت آسان نبود. مطمئناً اشتباهی که در Sun انجام شد قرار نبود برای درخواست درخواست شود. ویزا، و پرونده توسط دادگاه فدرال و وزیر مهاجرت استرالیا تایید شد.

نواک گفت: «آنچه مردم احتمالاً نمی‌دانند این است که من از استرالیا اخراج نشدم زیرا واکسینه نشدم، قوانین را زیر پا گذاشتم یا در درخواست ویزای خود اشتباه کردم. تمامی این موارد توسط دادگاه فدرال استرالیا و وزیر مهاجرت تایید شده است. دلیل اخراج من از استرالیا این بود که وزیر مهاجرت از اختیارات خود استفاده کرد و از ویزای من بر اساس این ایده استفاده کرد که می تواند احساسات علیه واکسیناسیون در استرالیا یا ملبورن را تحریک کند که من کاملاً با آن مخالفم. من با آن مخالفم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما