اجاره موتور برق

بنابراین تا حد امکان کلیه موتور برق های موجود در سایت دارای قیمت می باشند. لیست قیمت موتور برق بنزینی، لیست قیمت موتور برق دیزلی و لیست قیمت موتور برق گازسوز در دسته بندی های مربوطه موجود است. شما می توانید با خیال راحت قیمت روز موتور برق، قیمت انواع موتور برق و قیمت فروش عمده موتور برق را در نید صنعت مشاهده نمایید. ژنراتور برق از نظر نوع موتور به کار رفته به سه دسته موتور برقی بنزینی ، گازوئیلی و گازسوز تقسیم می شوند.

موتور برق

موتور برق های بنزینی 6 کیلووات به بالا، موتور کولر هونامیک را به راحتی راه اندازی می کند. برای خرید موتور برق ازران بنزینی به سایت کیچک شاپ مراجعه نماید، با خرید ژنراتور برق از  توزیع کننده موتور برق، انواع موتور برق را با قیمت عمده تهیه نماید. موتور برق بنزینی اینورتر 9000 هواسدان، دارای 2 عدد خروجی 220 ولت AC و یک عدد خروجی 220 ولت صنعتی AC  با آمپر 36 می باشد.

مقایسه میزان مصرف سوخت موتور برق بنزینی و دیزلی

موتور برق بنزینی دنیز 7.5 کیلووات دارای دو عدد خروجی AC صنعتی و خانگی 220 ولت است. موتور برق لانسین 8 کیلووات بهترین مدل موتور برق بنزینی تک فاز با گارانتی 1 ساله می باشد. موتور برق های دیزلی برای استفاده در مواردی که امکان الصاق به شبکه برق موجود نیست یا نیاز به قدرت بالا و مصرف سوخت کمتر دارید، مناسب هستند. در انتخاب یک موتور برق دیزلی، به توان، کارایی، مصرف سوخت و قابلیت اجرای پیوسته آن توجه کنید.

از ویژگی های دیگر این ژنراتور برق، می توان صدای کم، قابلیت استفاده در طولانی مدت و همچنین کیفیت فوق العاده این دستگاه را بیان کرد.

موتور برق بنزینی سایلنت 800 وات رونیکس مدل RH-4790 ا ronix RH-4790 Generator

امروز ما در نظر داریم با توجه به موتور برقهای موجود و آب و هوای کشورمان فاکتورهای زیر که از مهمترین ویژگی های یک موتور ژنراتور می باشند را مد نظر قرار دهیم.

  • موتوربرق هر چه با کیفت تر باشد، مصرف سوخت کمتری دارد، بنابراین خرید موتوربرق مناسب در کاهش هزینه سوخت تاثیر بسزایی دارد.
  • چرا که توان محاسبه ‌شده شده در صورت عملکرد ایده‌آل تمامی تجهیزات است.
  • هدف نهایی این است که ژنراتوری بخرید که خیلی فراتر از نیازهای شما نباشد؛ از طرفی بتواند برق دستگاه‌های موردنظر شما را برای مدت‌زمان لازم تأمین کند.
  • این دو بخش بر روی یک شاسی سوار می شوند که به این عمل کوپلینگ دیزل ژنراتور می گویند.

موتوربرق با توان زیر 3 کیلووات گزینه ای کاربردی برای مصارف خانگی است. البته اگر از این موتوربرق برای تامین برق کولر گازی استفاده نشود.

یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین نکات در خرید موتوربرق مناسب، انتخاب توان خروجی مناسبی است که جوابگوی نیاز شما باشد. انواع موتور برق بنزینی کوچک سایلنت یا موتور برق بی صدا که در صنایع مختلف معرفی می شوند جزء موتور برق های کانوپی دار هستند. شاسی این موتور برق ها مجهز به کانوپی یا محفظه صداگیر است که صدای تولید شده توسط موتور برق را تا حد امکان کاهش داده و ابعاد بزرگتر این دستگاه را قابل استفاده در محیط های اداری و مسکونی، می نماید. به راستی انتخاب هر محصولی در بازار امروزی بسیار پیچیده و طاقت فرسا به نظر می آید، به همین دلیل انواع موتور برق و ژنراتور بدلیل گستردگی در کیفیت و قیمت هم از این قاعده مستثنی نیستند.

لازم به ذکر است اکثر انواع موتور برق مجهز به هندل نیز می باشند که در صورت تمام شدن شارژ باتری، می توان برای استارت از آن استفاده کرد. فروش موتور برق مناسب کاربری شما علاوه بر مواردی که اشاره شد از طریق مشاوره تخصصی همکاران ما در آبیاران نیز برای شما فراهم است. برای این منظور لطفا با شماره تلفن‌های کارشناسان فروش در انتهای همین صفحه تماس بگیرید. در ادامه به سراغ توضیحات کاملی در زمینه‌ی معرفی انواع موتوربرق، انتخاب و خرید آن می رویم.

موتور برق

موتورهای برق به سوخت نیاز دارند و این سوخت معمولا بنزین یا گازوئیل است.

موتور برق گازسوز از جمله موتور برق هایی است که استفاده از آن ها در حال رشد و پیشرفت است. استفاده از گازشهری، عدم آلودگی و کم مصرف بودن از ویژگی های ارزشمند و برجسته موتور برق گازی است. همین امر سبب شده تا تولید موتور برق های گازی توسط شرکت های مختلف افزایش داشته باشد. موتور برق های گازی تولید صدای زیاد و ساعت کار دائم و بالایی ندارند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما