بایگانیها برنامه ریزی رایگان – اوج یادگیری

سال 1396 با شرکت و قبولی در کنکور سراسری زبان انگلیسی شروع به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی کردم و سال 1400 از همین دانشگاه فارغالتحصیل شدم. لیسانس خود را در رشتۀ ادبیات انگلیسی از دانشگاه یزد گرفته ام و از تابستان سال 1399 برای موفقیت در کنکور ارشد شروع به درس خواندن کردم. سلام با این رتبه احتمال قبولی رشته هایی مثل آموزش زبان، زبان و ادبیات یا مترجمی زبان های مختلف (انگلیسی، فرانسه، روسی) دانشگاه های دولتی شهرهای مختلف و حتی دانشگاه فرهنگیان بالاست. شاید داوطلبی شاغل باشد یا زمان زیادی نداشته باشد؛ پس به تناسب زمانی که در اختیار دارد، این برنامه ریزی انجام خواهد شد. شاید شما مطلبی را به خوبی مطالعه کرده اید اما برای آزمونی مانند کنکور حتما نیاز به مرور و تکرار آن مشاور کنکور شاهین شهر خواهید داشت. شاید اینطور بنظر برسد که با مقطع کارشناسی هم میتوان کار ترجمه را به گونهای حرفه ای ادامه داد؛ البته در این مورد میتوان گفت که بله، ممکن است، اما فردی که مقطع ارشد و یا دکتری ترجمه را دنبال میکند، به همان میزان کار خود را در زمینهای تخصصی میتواند گسترش دهد و این موضوع بدین معناست که میتوانیم در شاخههای متعددی دانش خود را گسترش بدهیم و از آن در جنبههای مالی نیز استفاده کنیم.

مشاور کنکور به انگلیسی

مشاور کنکور دانشجوی دندانپزشکی - class="lazyload lazyblur-up" YouTube با توجه به تجربه ای که در این زمینه داشته ام، خواندن کامل منابع حجیم و طولانی کنکور لازم نیست و صرفا با مقایسه سوالات و منابع می توانیم به بخش های مهم هر کتاب پی ببریم و فقط با توجه به احتمال طرح سوال یا عدم احتمال طرح سوال آن ها را بخوانیم. سلام با این سابقه تحصیلی و رتبه ای که قبلا داشتید و این ساعت مطالعه ای که الان دارید اگر کیفیت مطالعه و برنامه ریزی شما بالا باشه و منابع مناسبی داشته باشید و روش مطالعه و تست زنی شما درست باشه قطعا احتمال کسب رتبه ۲۰۰ خیلی بالاست. و یا آیا به نقش مشاوره تحصیلی در راهی که در جلوی خود دارید فکر کرده اید؟ این راهکار به ما کمک می کند که نحوه طراحی سوالات و تمایل یا عدم تمایل طراحان آزمون به قسمت هایی خاص از منابع آزمون را درک کنیم و رویکرد احتمالی سوالات آزمون (با توجه به سوالات سال های پیش) را حدس بزنیم و به همان شیوه برنامه ریزی کنیم.

از طرف دیگر، دانشگاههای کمی وجود دارند که در مقطع لیسانس این رشته را ارائه داده باشند؛ پس ما با داوطلبانی طرفیم که پایۀ ضعیفی دارند. هدف ما در موسسۀ 3گام این است که با ارائه سودمندترین روشها، شما داوطلبان عزیز را برای رسیدن به هدفهایتان کمک کنیم. برنامه ریزی جامع و کامل تا روز کنکور: در 3گام اولویت با داوطلب است. من خود نیز یک 3گامی بوده ام و میدانم که 3گام و مشاورانش بهترین ها را برای شما می خواهند. بهشخصه معتقدم که رشتۀ ترجمه نه تنها در کشور ما بلکه در کل جهان نقش فعالی را در تمامی رشتههای دیگر ایفا می کند. پس نسبت به عربی و زبان اهمیت بیشتری داره و می تونه در تراز کل کمک خوبی به شما کنه. در طی این سالها از تدریس ترجمه، شرکت در کارگاههای گوناگون مرتبط با رشته، مشاوره دادن به افراد، تدریس زبان انگلیسی، ترجمه در فضاهای گوناگون و افزودن به تجربیاتم دست برنداشته ام. با همراه داشتن یک مشاور خوب و خبره در این زمینه، بهسهولت متوجه میشوید کدام منابع را بیشتر و یا کمتر مطالعه بفرمایید تا در زمان خود صرفه جویی کنید. متاسفانه عدم آگاهی کامل از ماهیت رشته ی ادبیات انگلیسی در زمان کنکور و همچنین کمبود ظرفیت دانشگاهی در انتخاب رشته ی ارشد ممکن است دانشجویان را دچار سردرگمی و یا حتی دلسردی کند.

مشاور کنکور دکتر بیگی

در بعضی از رشتهها، حفظ کردن دروس و مطالعهی پیشنیاز های کنکور ارشد، پس از اتمام کنکور و گرفتن نتیجه، در زندگی فرد کارآمدی کافی و طولانی مدت نخواهد داشت اما مطالعهی صحیح، دقیق، هدفمند و با برنامهریزی سبب میشود تا داوطلب در زمان مطالعه برای کنکور کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی، مهارتهایی را کسب کند که همواره در موقعیت های متفاوت (از جمله شرکت در آزمونهای بین المللی زبان: آیلتس، تافل و یا نقد حرفهای فیلم یا داستان) کارآمد باشد. یکی از مشکلاتی که فرا روی دانش آموزان است هزینه های بالای مشاوره تحصیلی تلفنی و یا حضوری می باشد . ۱۰- اطلاع مشاور از رشتههای مختلف تحصیلی مانند مشاوره کارشناسی ارشد حقوق، روانشناسی و … 1)پیدا کردن منابع اصلی بخش عمومی و اختصاصی کنکور ارشد: یکی از موضوعاتی که همیشه باعث نگرانی داوطلبان کنکور ارشد زبان انگلیسی بوده، عدم آشنایی با منابع اصلی است. با بررسی دقیق منابع قدیمی و جدید، می بینیم که فقط نیاز به زمان گذاشتن برای یک سری منبع مشخص و مهم داریم که به داوطلبان معرفی خواهد شد. نکته قابل توجه این است که اکثر این منابع قدیمی هستند و نیازی به خواندن همه آن ها نیست. ولی حالا به لطف تکنولوژی و گسترش وب و اینترنت، همه می توانند از این دست مشاوره های آسان بهره ببرند و راندمان کار خود را ارزیابی کنند.

مشاوران کنکور یزد

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور فرجی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما