بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری ایران – مشاوران تحصیلی

لازمه به ذکر است که کلیه مشاورین تحصیلی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ که اسامی و مشخصات آنها در این سایت مشاوره کنکور ذکر شده است از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. سازمان سنجش آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری کنکور هست، طبق روند سالای گذشته با انتشار اطلاعیه ای جزئیات مربوط به ثبت نام کنکور رو به طور دقیق مشخص می کنه. بنابرین کلیه اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ جزو مشاوران برتر کنکور بوده و تفاوت خاصی بین آن ها نیست زیرا همگی مسلط بر اصول مشاوره تحصیلی کنکور بوده و به بهترین شکل می توانند با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی مناسب، دانش آموزان خود را به اهداف مورد نظر برسانند. روش درس خواندن در ایام خاص مثل تابستان، عید نوروز، ماه رمضان، آزمون های مبحثی، دوران جمع بندی کنکور و … از آن جایی که کنکور یکی از حساس ترین و مهم ترین آزمون هایی است که هر فرد ممکن است در طول زندگی خود در آن شرکت کند از این رو مشاوری که خدمات مشاوره را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد، باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا بتواند قبولی شما را در این آزمون مهم تضمین کند و نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد.

مشاوره کنکور هنر 99

داوطلبانی که میخواهند ثبتنام خود را بدرستی انجام دهند و نگرانی نداشته باشند از پکیج ثبتنام کنکور سراسری ” مشاورگروپ ” استفاده نمایند. هرچند هر رتبه برتری الزما بهترین مشاور کنکور نیست اما توجه داشته باشید که یکی از شروط مهم و اساسی در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کنکور سابقه موفقیت خود مشاور در کنکور است. اگه در جستجوی پیگیرترین و بهترین مشاور کنکور هستید و به یک برنامه درسی خوب برای کنکور همراه با مشاوره کنکور بلند مدت نیاز دارید، حتما مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ را به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری ایران مطالعه کنید و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده را مشاهده نمایید تا وقت و هزینه خود را با انتخاب یک مشاور نامعتبر هدر ندهید. پس درصد بالا زدن در کنکور منوط و وابسته به کلاس و آزمون و لوح فشرده نیست… مطالعات خود در مورد منابع کمک درسی، آزمونهای تستی، مدیریت زمان و هر آنچه در بالا به آنها اشاره شد را بالا ببرید تا در صورت مشاوره نیز با یک آگاهی و علم قبلی شروع به کار کنید. دقت فرمایید که در این حالت برای محاسبه تعداد روزهای برنامه دریافتی و بازگشت هزینه، صرفا دریافت برنامه ملاک بوده و در صورت عدم تمایل دانش آموز به اجرای آن برنامه درسی یا در صورت اجرا نکردن برنامه دریافتی به هر دلیل، مسئولیتی به عهده مشاور نخواهد بود و هزینه مربوط به آن برنامه و تعداد روزهای درج شده در آن تحت هر شرایطی کسر خواهد شد.

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

یک برنامه ریز و مشاور کنکور خوب باید اصولی را که در آزمون های آزمایشی روز قبل از آزمون و حین آزمون دادن و بعد از آزمون باید رعایت و اجرا کنید به شما آموزش دهد و بر اجرای این موارد نظارت داشته باشد، از جمله تکنیک های تنظیم وقت، روش درست ارزیابی آزمون های آزمایشی، انتخاب آزمون آزمایشی مناسب، تحلیل دقیق درس به درس کارنامه های شما و پیشنهاد برای برطرف کردن نقاط ضعف و … برای قبولی در رشته های پرمتقاضی از جمله پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه های دولتی یا غیردولتی و همچنین برای قبولی در رشته های مهندسی پرطرفدارتر، رشته حقوق و سایر رشته های پرمتقاضی در یک دانشگاه دولتی معتبر از جمله رشته های دبیری دانشگاه فرهنگیان باید حداقل از ۹۸ درصد رقبا بهتر عمل کنید و جزو ۲ درصد برتر داوطلب های کنکور باشید. یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید بیش از ۴۰۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین کتاب های کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد، اما چگونه؟

بدون شک بهترین مشاور کسی است که اصول مطالعه، تست زنی، منابع تستی، آزمون دادن، مرور و خلاصه نویسی و … سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. دانلود این ویدیو سالانه حدود یک میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می کنند که بیشتر این افراد داوطلب کنکور تجربی هستند و اغلب با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار در این رقابت سنگین حاضر می شوند. لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانش آموز برای هر مشاور محدود است تا مشاور بتواند وقت کافی برای هر داوطلب در نظر بگیرد. مشاور باید با منابع کمک آموزشی کنکور آشنایی داشته و منبع کمک آموزشی مناسب برای هر درس را با توجه به شرایط شما معرفی نماید. همانطور که بالاتر نیز گفته شد، در صورت نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا برنامه های درسی ایشان، بر اساس شرایط گارانتی ذکر شده، هزینه واریزی شما بازگشت داده خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در عادلانه ترین شرایط به شما ارائه دهیم. در خبر ثبت نام مجدد جاماندگان کنکور از فردا سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. بلافاصله پس از ثبت نام در طرح مشاوره و برنامه ریزی بلندمدت، دوره مشاوره خصوصی کنکور برای شما آغاز خواهد شد و طی این مدت مشاور ما در زمینه های مختلفی به شما کمک خواهد کرد و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما