بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

او باید به دانش آموز بیاموزد که چگونه برای خودش برنامه ریزی کند. این به عنوان توانایی درک دانش آموز از دیدگاه آنها و مهمتر از همه، این واقعیت است که آنها می دانند چگونه ارتباط برقرار کنند. از طرفی دانش آموزانی که در سال 1401 در کنکور شرکت می نمایند، با برخورداری از مشاوره کنکور تجربی 1401 از الان می توانند به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فکر کنند. بنابراین می توانیم بهترین مشاور کنکور را تقریبا اینگونه توصیف کنیم : خود در کنکور موفق بوده باشد و بتواند تجربیات خود را به خوبی منتقل سازد. 1) شهر شما ممکن است تعداد بسیار کمی مشاور خوب داشته باشد اما پشتیبان ویژه های کانون در عین حال که معتبر هستند ، پرشمار هم هستند. دکتر معین الدین علاوه بر اینکه در رشته پزشکی در حال تحصیل هستند؛ ۵سال سابقه مشاوره کنکور تجربی و برنامه ریزی تحصیلی را دارند. یه مشاور کنکور خوب کسیه که نذاره شما احساس خستگی یا کسلی داشته باشین و با صحبت هاش آرامش و حال خوب رو به شما برگردونه و هروقت نا امید بودید بتونه امیدوارتون کنه. 1) میزان تسلط مشاور به امر مشاوره تحصیلی کنکور به چه میزان است ؟

اتفاقا وقتی من بهش این پکیج مشاوره رو به صورت ازمایشی دادم اجرا کنه گفت واقعا چیز هایی رو گفتی که تا حالا هیچ مشاوری بهم نگفته بود و تونست توی دو هفته از رتبه ۱۴۰۱ به رتبه ۴۰۰ منطقه ۳ برسه توی آزمون آزمایشی ولی بازم اون نسخه آزمایشی پکیج بود و این نسخه ای که به شما ارائه میشه نسخه اصلی هست و کاملا کاملا برای رسیدن به رتبه تک رقمی یا دو رقمی کافی هست . 3) مشاوره حضوری هر زمان که شما اراده کنید در خدمت شما نیست ولی مشاوره تحصیلی آنلاین هر زمان شما بخواهید می تواند خدمات رسانی کند. پسر من با هر کسی اخت نمیشه و در برابر غریبه ها کلا سایلنت میشه ولی امروز آقای دکتر واقعا گل کاشتن و بعد از ارتباط موثر با آریا، شخصیت پسرمو کامل آنالیز کردن و قرار شد اولین برنامه درسی رو همراه با برگزاری اولین جلسه کلاسش برای آریا تدوین کنن. آقای حسن آدینه بهترین مشاور آموزش و موفقیت در مرکز مشاوره رسپینا در گنبد استان گلستان است. دانستن ویژگی های یک مشاور خوب به دانش آموزان در انتخاب بهترین مشاوره تحصیلی کمک زیادی می کند.

بهترین مشاور کنکور

بسیاری از دانش آموزان کنکوری گمان می کنند که مشاور باید همجنس آنها باشد تا بتوانند ارتباط خوبی با وی برقرار کنند و به نتیجه بهتری برسند؛ این مسئله هیچ پشتوانه علمی ندارد و یک باور اشتباه است، جالب است که برخی از تحقیقات نشان از این داشته اند که دانش آموزان حرف شنوی بیشتری نیز نسبت به مشاورین غیرهمجنس خود دارند و حس همزاد پنداری بهتری با آنها برقرار می نماید. این مورد یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه از برنامه ریزی های آماده رایگان و یا حتی برنامه های درسی آماده ای که متاسفانه برخی از آموزشگاه های کنکور کشور و افراد کم آگاه تحت عناوینی مانند برنامه ۴ ماهه کنکور، برنامه ۲ ماهه کنکور، یه برنامه ریزی خوب برای کنکور و یا با سایر عناوین می فروشند و برای کلیه داوطلبان برنامه درسی نسبتا مشابه و گاها یکسانی تجویز می کنند استفاده نکنید. یک مشاور خوب در وهله اول باید در مسیر موفقیت باشد تا دانش آموزان قدم های او را باور کنند و دنبال کنند و موفقیت را به دانش آموزان بیاموزند. یک مشاور خوب نه تنها شما را از مسیرهای انحرافی دور میسازد بلکه وظیفه دارد درستترین مسیر را برای شما در نظر بگیرید و تا رسیدن به مقصد شما را یاری رساند.

با وجود یک مشاور , سردرگمی های ممکن شما کاهش می یابد و با راهنمایی های او مسیر کنکور به مراتب آسان ترخواهد بود. بنابرین یه مشاور کنکور خوب بعد از برنامه ریزی مطالعاتی که برای شما انجام میده باید تاکید بالایی به نظم و تعهد شما داشته باشه و شما رو ملزم به انجام به موقع و دقیق هر قسمت از برنامه بکنه. روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. امیرکبیر تهران، همانطور که می دانید حداقل 3 سال است که برای رفع نیازهای دانش آموزان تلاش کرده ام و خیلی خوب، علیرغم حقیقت مشکل دانش آموزان است و چرا نمی توان آنها را رتبه بندی کرد. نکات زیادی در طراحی پلن درسی وجود دارد که باید مشاور آنها را لحاظ کرده و برای هر فردی به صورت مجزا طراحی کند. دانش آموزان زیادی بوده اند که در طول دوران تحصیل خود نمرات و معدل خوبی نداشته اند ولیکن با برنامه ریزی دقیق کنکور زیر نظر مشاوران حرفه ای و قدرتمند، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده و آینده خود را تغییر داده اند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما