راهنمای قانون جذب و گزارش ها

هنگامی که همجوشی هسته ای رخ می دهد، واکنشی را نیز به شکل آزاد شدن یا جذب انرژی خواهید دید. یک نفر ریاضی و علوم را گرفت و آنها را به زور با هم جمع کرد و واکنش به آن فیزیک بود. در حالی که ممکن است نتوانید این واقعیت را ببینید که هر عملی عکس العملی برابر و متضاد دارد (چون گاهی اوقات می تواند ظریف باشد)، این قانون هنوز رد نشده است. می توانید تا زمانی که عرق کرده اید، دیوار آجری را فشار دهید، اما اگر آن دیوار تکان نخورد، هیچ کاری انجام نمی دهید. انجام این فعالیت ها می تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند و فضا را برای تمرکز روی انرژی مثبت باز کند. سیستم های باز و سیستم های بسته وجود دارد. در سیستم های باز، جرم و انرژی را می توان به تنهایی از محیط زیست از دست داد یا به دست آورد. به عنوان مثال، محروم ساختن یک فرد از یک محیط مناسب و محرک، رشد اجتماعی و شناختی را مختل می کند، همانطور که یک محیط بسیار غنی، یک زندگی فکری و عاطفی غنی ایجاد می کند. به عنوان مثال، در موسیقی، پایین ترین سطح یک نت است. هنگامی که تعریف ظرفیت حرارتی را در نظر می گیرید، مهم است که توجه داشته باشید که کل جسم یا بدن قبل از محاسبه ظرفیت مناسب باید یک درجه افزایش یابد.

شما می توانید سلب مسئولیت کامل من را در اینجا بخوانید. هنگامی که از اینجا بازدید می کنید و بسته DVD صوتی و تصویری رایگان خود را دریافت می کنید، در مورد استفاده از قدرت شفابخش ذهن خود اطلاعات کسب کنید و شفای ذهن را کشف کنید. اینجا با من بمان… وقتی مثبت و متمرکز می‌مانم، فروش بیشتر می‌شود – اغلب سه یا چهار برابر. مواقعی وجود دارد که علم تمایل دارد اوضاع را کمی پیچیده‌تر از آنچه که باید باشد. برای ثبت صحیح فرکانس طبیعی یک جسم در حال نوسان، ابتدا باید مطمئن شوید که هیچ نیروی خارجی بر آن تأثیر نمی گذارد. این بدان معناست که هر فرکانس بالای 20000 هرتز فراصوت در نظر گرفته می شود. شاید، اما من روی آن وسواس ندارم. سپس، با گذشت زمان، تکرار مداوم جملات تاکیدی مثبت روزانه به تغییر شکل باورها و فرضیات درونی شما در مورد خود و دنیای اطرافتان کمک خواهد کرد. هیچ استرس یا اضطراب واقعی در دنیا وجود ندارد، افکار شما این باورهای نادرست را ایجاد می کنند.

Law Of Attraction

اهمیت باورها و «اجازه دادن»! هر نظری که در نهایت اتخاذ کنیم، دشوار است که اهمیت گرانش را اغراق کنیم. انیشتین استدلال می کرد که گرانش بسیار بیشتر از یک نیرو است. منحنی در بعد چهارم مکان و زمان بود. به همین دلیل است که شما باید از همه چیزهایی که شما را عقب نگه می‌دارند، دور باشید، آنچه در این زمان در حین مدیتیشن می کارید، چیزی است که قرار است رشد کند و موفق شود، همراه با همه چیزهایی که در مورد آن دارید.

آنچه را که می خواهید و چرا آن را می خواهید روشن کنید. این شما را آرام می کند و ذهن شروع به پاک شدن می کند. بهترین مکان برای شروع آزمایش، توجه دقیق به افکارتان است. هنگامی که یک آهنربا را در این طیف قرار می دهید، می توانید ببینید که خط شروع به تف کردن می کند. مانند بسیاری از شما، من هم نسبت به زندگی عاشقانه‌ام بسیار بدبین بودم، زیرا وقتی یک، دو یا چند بار ناامید می‌شوید، سخت است که مثبت بمانید و باور کنید که همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت. و ممکن است به غیرمعمول‌ترین راه‌ها اتفاق بیفتد، مانند فردی که در هواپیما کنار شما نشسته و در حال خواندن کتابی است که دوست دارید. برگه دوم را نگه دارید، هر شب قبل از رفتن به رختخواب آن را دوباره بخوانید و همچنین صبح هنگام بیدار شدن از خواب آن را بخوانید و به خوبی می توانید خواسته های خود را آشکار کنید.

اگر می بینید دیگران در اطراف شما موفق هستند، به هیچ وجه موفقیت شما را محدود نمی کند. امواج نور به عنوان امواج الکترومغناطیسی در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند در خلاء (مانند فضا) حرکت کنند، در حالی که امواج مکانیکی نمی توانند. در فیزیک، درخشندگی لزوماً به نور اشاره نمی کند. اعتماد داشته باشید که قانون جذب برای شما کار خواهد کرد. جای تعجب نیست که دانشمندان متعددی به کار در جهت یک نظریه واحد ادامه می دهند. دانشمندان اکنون می توانند پیچیدگی های مغز و بدن انسان را به روش هایی که قبلا هرگز انجام نداده اند، توضیح دهند.

با وجود تعداد زیادی کتاب در مورد قانون جذب، ممکن است از خود بپرسید که از کجا شروع کنم؟ اکنون دوباره نگاه کنید – 5 چیز در اطراف خود پیدا کنید که آبی هستند. اصلی که او در مورد آن صحبت کرد، خلاصه شده بود: "شما آن چیزی هستید که فکر می کنید، نه آن چیزی که فکر می کنید هستید". هرگز نباید راضی باشید، نارضایتی یک حالت خلاقانه است، این نارضایتی بود که به ما نور مهتابی داد، این نارضایتی بود که ابزار ارتباطی جدیدی به ما داد. چون چگالی تر از خود لیوان بود، اگر می خواهید زندگیتان تغییر کند، باید در خود عمیق تر بگردید.

وقتی از کائنات می‌خواهید آرزوی شما را برآورده کند، نباید شکی در مورد توانایی کائنات در تحقق آرزوی شما داشته باشید. هر روز برای تحقق رویاهای خود قدم بردارید و در صورت نیاز از قانون جذب به عنوان یک ابزار اضافی استفاده کنید. شما می توانید برای پیوستن به CMA به عنوان یک عضو دانشجو در حالی که هنوز در حال تحصیل هستید درخواست دهید، و در صورت انجام این کار، واجد شرایط استفاده از حروف اسمی پست SCMA بعد از نام خود خواهید بود. تعادل حرارتی اصطلاحی است که برای دو جسم مختلف که دمای یکسانی دارند استفاده می شود. اگر این دو عدد را می دانید، به سادگی آنها را با هم جمع کنید و عدد جرمی را خواهید داشت. گرانش چه ربطی به انفجار بزرگ دارد؟

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما