سوکت E-JS1 یا Seehol E10X؛ تعمیرات اساسی و قیمت احتمالی ماشین برقی کرمان موتور

[ad_1]

در ماه های اخیر تعداد مدل های برقی ساخت چین که برای آزمایش وارد ایران شده اند افزایش یافته است. به احتمال زیاد زدریو GX5 گروه سایپا و جک JS1 گروه کرمان موتور برای فروش در ایران پیش تولید خواهند شد.

JAC یا JAC Motors در سال 1964 با نام کامل JAC Motors تشکیل شد. این برند حدود 15 سال تجربه مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و معمولاً بر تولید کامیون های تجاری متوسط ​​تمرکز دارد. تنوع سبد محصولات جک قابل توجه است و جاذبه های متنوعی مانند J4، J5، J6 و A60 را به همراه چهار شاسی بلند S2، S3، S5 و S7 صادر می کند. از طرفی در لیست محصولات جک چندین مدل وانت و وانت وانت با ابعاد مختلف وجود دارد. این خودروساز چینی همچنین سرمایه گذاری هنگفتی روی محصولات تمام الکتریکی انجام داده و در حال حاضر در حال تولید یک مدل خودروی سواری و یک مدل کراس اوور برقی است.

سهول اتوموتیو در سال 2018 با سرمایه گذاری جک چین و سیات، یکی از شرکت های تابعه گروه فولکس واگن راه اندازی شد. تقریباً تمام محصولات سئول مدل های گربه ای با تجهیزات مختلف و کمی تغییر چهره هستند. این برند تازه ایجاد شده در تلاش است تا وسایل نقلیه الکتریکی ارزان قیمت را توسعه دهد. اما همچنین مدل‌های سدان و کراس اوور مختلفی را تولید می‌کند که مناسب سطح بالای بازار چین است.

ماشین برقی سیهول E10X کرمان موتور

هاچ بک برقی e-JS1 / Seihol E10X یک محصول موفق تجاری برای بازار چین با فروش حدود 70000 دستگاه در سال 2021 است.این هاچ بک الکتریکی در سال 2021 معرفی شد.

طراحی بدنه و ظاهر سد Seehol E10X یا JS1

Seehol E10X در کلاس چهار نفره شهری در سگمنت A تولید می شود و پلتفرمی مشترک با سوکت iEV6E دارد. ابعاد E10X شامل طول 3650 میلی متر، عرض 1670 میلی متر و ارتفاع سقف 1495 میلی متر با فاصله بین دو محور 2390 میلی متر است. در این شرایط سیهول E10X حدود 15 سانتی متر بلندتر و پهن تر از دوو ماتیز خواهد بود.

جک سیهول الکتریک کرمان موتور

در نمای جلو به وضوح می توان نمونه چراغ های کیا نیرو و ریو را مشاهده کرد. سیهول E10X مانند بسیاری دیگر از خودروهای برقی در جهان فاقد شیشه جلو و دید آسان است. در سپر جلو با هدف بهبود حس اسپرت می توان قطعات پلاستیکی باریکی را به شکل خط مشکی و نمای مستطیلی ناقص مشاهده کرد. سوراخ های مستطیلی کوچک در پایین سپر و محل مخصوص پلاک ترفندهایی برای بهبود زیبایی با کمترین هزینه Seehol E10X است.

در نمای جانبی شکل مثلثی بر روی بدنه و پنجره ها دیده می شود. فریم شیشه از پلاستیک مشکی ساخته شده است اما رکاب و گلگیرها ابزار غیر فلزی ندارند. چرخ های 14 اینچی Seihol E10X طراحی خلاقانه ای دارند که با ترکیب بدنه خودرو هماهنگ است. این خودرو در چین با لاستیک های عرض 165 میلی متر عرضه می شود.

جک سیهول الکتریک کرمان موتور

تصاویر Seoul E10X در مکان های چینی دارای رنگ های متنوع و روشن و سقف های سفید هستند. دسته های فلزی همرنگ بدنه و آینه های جانبی این هاچ بک برقی را کمی برتر از مدل های ارزان قیمت بازار چین کرده است.

در پشت، یک حالت محافظ ویژه مشابه نمای جلو تکرار می شود. نورهای کوچک با پس زمینه مشکی هماهنگی بسیار خوبی با سایر اجزا دارند. در حرکتی عجیب، ستون پایانی بدنه و قسمت اعظم شیشه عقب مشکی است. این شرایط دید راننده را تا حد زیادی محدود می کند. عرض انتهای سقف، آنتن کوسه و حجم بدنه روی سپر از نکات مثبت طراحی Sehul E10X هستند.

نمای جانبی موتور پریز سیهول کرمان

در مجموع می توان با کمی لطف از سبک طراحی Seehol E10X راضی بود و این محصول را می توان به عنوان قدردانی مشتری به خصوص از سوی گروه بانوان و رانندگان جوان توصیف کرد. عموم مردم علاقه ای به خودروهای کوچک ندارند و هر مدلی را که در کلاس شهر ساخته شده است ناخوشایند می دانند. اما نقد طراحی خودرو باید با در نظر گرفتن سطح قیمت و ابعاد بدنه صورت گیرد.

طراحی داخلی و نمای کابین سد Seehol E10X یا JS1

تقریباً تمام داشبوردها و بدنه های Sihol E10X از پلاستیک ارزان ساخته شده اند. خروجی تهویه مطبوع در مرکز داشبورد بسیار بزرگ و ناهماهنگ به نظر می رسد. شاید تنها نکته جالب در مورد فضای داخلی Seehol E10X نصب یک صفحه نمایش لمسی بزرگ برای سیستم سرگرمی باشد. در حالی که پنل دیجیتال پشت فرمان کوچک و آزاردهنده است.

نمای داخلی موتور پریز برق کرمان سیهول

سیهول E10X، مانند بسیاری از خودروهای الکتریکی دیگر، با یک جعبه دنده تک سرعته و بدون اهرم دنده عرضه می شود. طراحان این خودرو از فضای بین صندلی های جلو نهایت بهره را نبردند و با جا لیوانی، دکمه مخصوص استارت و ترمز دستی برقی از این قطعه بهره بردند. در تصاویر سیهول E10X جعبه داشبورد بدون پنجره با ظاهری طاقچه قرار دارد که برای خریدار ایرانی خوشایند نیست.

با توجه به ابعاد خودرو، طراحی صندلی ها و رنگ آمیزی آن ها با چرم مصنوعی را می توان نکته مثبتی دانست. در جلو، صندلی ها کوچک و نازک به نظر می رسند. به همین دلیل در حال حاضر نمی توان در مورد راحتی راننده قضاوت کرد.

جک سیهول الکتریک کرمان موتور

پیشرانه و تجهیزات فنی سیهول E10X جک JS1 کرمان موتور

بر اساس اطلاعات موجود در سایت های چینی، دو نوع پیشرانه الکتریکی برای Seihol E10X وجود دارد. موتور 40 اسب بخاری با گشتاور 95 نیوتن متر و مدل 60 اسب بخاری با گشتاور 150 نیوتن متر تنها گزینه های موجود برای این هاچ بک برقی هستند.

Seehol E10X دارای سه نوع باتری لیتیومی با ظرفیت های 15، 20 و 30 کیلووات ساعت است که به ترتیب مسافت 150، 200 و 300 کیلومتر را ارائه می دهند. حداکثر سرعت این خودرو برای مدل های مختلف با وزن خالص هزار تا 1100 کیلوگرم حدود 105 کیلومتر بر ساعت است. سیهول E10X فقط با دیفرانسیل جلو با گیربکس تک سرعته عرضه می شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در منابع چینی ذکر نشده است، اما به نظر می رسد برای رسیدن به سرعت 50 کیلومتر در ساعت از توقف حدود 5.5 ثانیه طول بکشد.

نمای فنی موتور پریز برق کرمان سیهول

مدت زمان لازم برای شارژ سئول با برق شهری حدود 11 ساعت است. خودرو را می توان به شارژرهای DC متصل کرد و 80 درصد ظرفیت باتری خود را در 40 دقیقه شارژ کرد. اما این تجهیزات در حال حاضر در ایران موجود نیست.

نصب و امنیت سوکت e-JS1 یا Seehol E10X

در کلاس خودروهای اقتصادی چین، نمی توان انتظار تجهیزات سفارشی بالا را داشت. با این رویکرد، Seehol E10X را می توان یک مدل ارزان قیمت در نظر گرفت که ویژگی های مناسبی را با قیمتی ارائه می دهد.

پنل پشت فرمان موتور پریز برق کرمان سیهول

تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش غیر اتوماتیک، دزدگیر و ایموبلایزر، سیستم استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی 10 یا 12.8 اینچی با رابط بلوتوث و ناوبری ماهواره ای، پارکینگ دوربین، سنسور عقب، نور روز، چهار پاور پنجره ها و پنل فرمان تمام رنگی 2.6 اینچی در نسخه کامل Seehol E10X موجود است.

نسخه کامل Seehol E10X شامل چهار کیسه هوای سرنشین جلو، ترمزهای ضد قفل ABS با توزیع الکترونیکی EBD، سیستم مدیریت تعادل ESP، ترمزهای کمکی، فشارسنج لاستیک‌ها و سیستم نگهدارنده خودرو کج می‌شود.

قیمت احتمالی جک e-JS1 یا Seihol E10X در ایران

قیمت خرید انواع مدل Seehol E10X در بازار چین 40000 تا 80000 یوان معادل 6000 تا 12000 دلار می باشد. اگر این خودرو با عوارض و مالیات های معمول مدل های بنزینی وارد کشورمان شود، خرید آن بین 300 تا 600 میلیون تومان تمام می شود، اما در صورت بهره مندی از تخفیف های احتمالی برای خودروهای برقی، می تواند با قیمت واقعی وارد بازار ایران شود. 150. تا 250 میلیون تومان. .

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما