(فیلم) خلاصه بازی نساجی پرسپولیس 1-3; گلهای اولیه تخت جمشید

[ad_1]

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) با 10 دقیقه تاخیر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند. .

کمال کامیابی نیا در دقیقه 2، وحید امیری در دقیقه 7 و حامد پاکدل در دقیقه 1+90 برای پرسپولیس و کریم اسلامی در دقیقه 16 برای نساجی در نیمه اول گلزنی کردند.

پرسپولیسی ها با 38 امتیاز در این دیدار پیروز شدند و باز هم اختلاف خود با سپاهان را به شش امتیاز رساندند. سرخپوشان با این نتیجه برابر استقلال قرار گرفتند و تنها با اختلاف گل در رده دوم جدول قرار گرفتند و باید حواسشان به دیدار امروز استقلال مقابل ذوب آهن باشد.

تیم نساجی پس از 9 هفته شکست در این دیدار طعم شکست را چشید و با 21 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

نیمه اول

2 دقیقه: پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی به گل رسید. پاس موفق وحید امیری در این صحنه و در نقطه کور دفاع های نساجی با ضربه سر خوب کمال کامیابی نیا را به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا شاگردان گل محمدی از اولین موقعیت او در این مهمانی به گل برسند.

7 دقیقه: شروع طوفانی پرسپولیس منجر به گل دوم این تیم شد. در این صحنه پاس عمقی پهلوان به امیری این بازیکن را با علیرضا حقیقی در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه دقیق امیری از روی پاهای دروازه بان نساجی نیز گل دوم پرسپولیس را در امیری به ثمر رساند.باربر نساجی.

16 دقیقهرضا جعفری در دقیقهی 80 روی یک ضدحمله میتونست گلزنی کنه، اما ضربهی بازیکن کریم اسلامی که از سمت چپ زده شده بود از بالای دروازه به بیرون میره.

21 دقیقهخطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شد مسعود شجاعی جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

26 دقیقههر چند اکبر صادقی یک بلوک عالی زد.

28 دقیقه: ایوب کلانتری با یک خطا به خودش جریمه شد.

30 دقیقه: شوت جعفری درون محوطه جریمه را علی نعمتی از کرنر مهار کرد.

32 دقیقهتکل دو پای پرسپولیس روی پای بازیکن صاحب توپ، باعث میشه که بلافاصله یک کارت زرد از داور دریافت کنه.

45 دقیقه: امیری یک بلوک عالی ساخت اما نساجی و برگردانده شد.

نیمه دوم

45 دقیقه: ساکت الهامی به دلیل دور زدن توپ پس از سوت بازی با کارت زرد جریمه شد.

49 دقیقه: مسعود شجاعی به دلیل دور زدن توپ پس از سوت بازی با کارت زرد جریمه شد.

51 دقیقه: احسان پهلوان را هم اخطار این بازی نامیدند.

دقیقه 62: کریم اسلامی با یک شوت خطرناک از مرکز محوطه که کمی از بالای دروازه به بیرون رفت، نزدیک بود کار را به تساوی بکشاند.

71 دقیقه: ضربه سر مهدی عبدی از روی ضربه سر صفروف توسط دروازه بان مهار شد.

73 دقیقه: حامد لک در یک پاس از میانه میدان در مقابل دروازه با بی دردسر مواجه شد و نزدیک بود که برتری تیم مهمان رو افزایش بده، سعی کرد توپ رو از بالای سر کریم اسلامی به ارمغان بیاره، اما توپش رو به خوبی توپ کرد و به جایش به تیر دروازه برخورد کرد.

78 دقیقهحامد پاکدل اوه اوه… یک برخورد شدید بین دو بازیکن بهوجود میاد و یک کارت زرد نشون میده.

88 دقیقهخطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شده اما وحید امیری جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

90 دقیقه: شوت منظم از پشت دروازه با اختلاف کمی از بالای دروازه در مرداد بود.

90 + 1 دقیقه: حامد پاکدل از تعلل و ناهماهنگی حامد شیری با حقیقی در خط دفاع نساجی استفاده کرد و گل سوم پرسپولیس و خطا روی تیم نساجی را وارد دروازه حریف کرد.

90 + 7 دقیقه: خطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شده اما Karim Eslami جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

90 + 8 دقیقه: وحدت حنانوف از دیگر هشدارهای این بازی بود.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری (73 – متین کریم زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (18 – حسن نجفی)، مسعود شجاعی (73) ). منظمی) و اکبر صادق.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا (5+90 – رضا اسدی)، میلاد سرلک (86 – محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 – علی شجاعی)، وحید امیری. (5 + 90 – مهدی مهدیخانی) و مهدی عبدی (75 – حامد پاکدل).

داور: سیدرضا مهدوی

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما