(فیلم) خلاصه بازی گل گهر 1 – 1 پرسپولیس; گل دل پاک با دست!

[ad_1]

تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کیروش استنلی در دقیقه 33 برای گل گهر و حامد پاکدل در دقیقه 13 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

هر دو تیم فقط در نیمه اول خوب بازی کردند و 45 دقیقه دوم سرد و بی روح بود. شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه بیشتر طرفدار استقلال در صورت پیروزی مقابل فجرسپاسی می توانند فاصله را با سرخپوشان بیشتر کنند. شاگردان گل محمدی با 42 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند.

گل گهر سیرجان آهنگسازی: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری.

نیمه اول

دقایق 4: ضدحمله عجیب و سریع و فوق العاده خطرناک پرسپولیسی ها به طرز عجیبی از دست رفت. حامد پاکدل در موقعیت تک به تک با فروزان در حالی که می توانست توپ را به مهدی ترابی برساند با بی دقتی توپ را به بدن مدافع گل گهر کوبید تا چنین موقعیت خطرناکی را برای سرخپوشان از دست بدهد.

9 دقیقهBaruzai از سمت چپ به حریف اونو فرستاد که دروازبان تیم میهمان به خوبی موفق شد با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون بریزه.

13 دقیقهRamin Rezaian با یک توپ عالی از Hamed Pakdel برخورد کرد و توپی که با مهار تله آفساید برخورد کرد، دروازه بان با یک فوریت بیرون اومد و توپش به بیرون نفوذ کرد، اما ضربش به نتیجه نمیرسه. بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کنند کارشان انجام شده است و دفاعی‌تر عمل می‌کنند و منتظر بودند تا داور سوت پایان بازی را بزند.

14 دقیقهخطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شده اما علی اصغر عاشوری جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

15 دقیقه: حامد لک اما یک بلوک عالی زد پرسپولیس.

24 دقیقه: پاس خطرناک رضاییان در یک خطا به طرز بسیار خطرناکی از مقابل کمال کامیابی نیا و دروازه گل گهر عبور کرد و به بیرون رفت.

30 دقیقه: کمال کامیابی نیا برای این بازی اخطار دیگری دریافت کرده است.

33 دقیقه: خطای مهلک حامد لک را سعید صادقی با ضربه سر کیروش استنلی وارد دروازه پرسپولیس کرد تا گل تساوی شاگردان گل گهر به راحتی به ثمر برسد.

35 دقیقهمحسن فروزان سعید آقایی را شکار کرد اما او آن را به بیرون فرستاد.

نیمه دوم

47 دقیقهمیلاد زکی پور با یک خطا به خودش جریمه شد.

55 دقیقهخطای یکی از بازیکنان Golidarhar اعلام شده اما Haidar Afsari جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

60 دقیقهشوت از راه دور مهدی ترابی واقعاً باید به دروازه مهدی ترابی می رسید، اما با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.

71 دقیقه: ترابیان دستور راهپیمایی خود را می دهد، مدیرش خوشحال نخواهد شد.

دقیقه 87: فروزان موقعیت تک به تک را از مهدی ترابی گرفت تا آن موقعیت نصفه و نیمه را برای پرسپولیس از دست بدهد. با این حال، داور تحت تأثیر قرار نگرفت و او را به دلیل شیرجه با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب گل: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی اصغر عاشوری (78-رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (31-امین قاسمی نژاد)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، 31 شایان مصلح. امین پورعلی و کیروش استانلی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (87-علی شجاعی)، کمال کامیابی نیا (61-رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (61-فرشاد فرجی)، وحید امیری و پاکدل (73-مهدی عبدی).

داور: محمدحسین ترابیان

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما