قیمت های عجیب سگ های چوپان

[ad_1]

فرارو- سگ های چوپان قبلاً به دلیل تعداد زیاد در مناطق روستایی و عشایری به بازار عرضه نمی شدند. اما در حال حاضر آگهی های زیادی برای فروش سگ چوپان وجود دارد که گاهی اوقات با قیمت سگ فانتری و سگ نگهبان خارجی می باشد.

به گزارش فرارو، بررسی قیمت سگ های شپرد در آگهی های فروش نشان می دهد که قیمت آنها متفاوت است و قیمت سگ ها از 500 هزار تومان شروع می شود و در مواردی قیمت آنها به 80 میلیون تومان می رسد. بیشتر آگهی های گران قیمت مربوط به سگ های نژاد ایرانی قهدریجان، سراب، آلابای ترکمن، زوران و خراسانی می باشد.

یک تبلیغ کننده ساکن استان گلستان در توضیح آگهی سگش لوسی آلابی به قیمت چهل و هشت میلیون تومان گفت سگش از نژاد آلابای اصیل پدر زئوس و مادر طلاست. او همچنین خاطرنشان می کند که سگش شناسنامه دارد و اگر خریدار خوبی پیدا کند، چندین سگ دیگر از این نژاد خواهد داشت و آنها را نیز می فروشد.

آگهی‌دهنده دیگری که ساکن شهر فریدن در استان اصفهان است برای سگ گله قهدریجانی خود مبلغ 70 میلیون تومان طلب کرده است. او گفت سگش پر سر و صدا است و به خوبی از گله مراقبت می کند.

قیمت های عجیب سگ های شپرد!

سگ من عجیب و چسبنده است!

با یکی از آگهی دهندگانی که ساکن تبریز است و قیمت سگ عراقی خود را 40 میلیون تومان تعیین کرده وارد گفتگو می شوم. میگم قیمتی که برای سگت تبلیغ کردی زیاد نیست؟ عده ای دیگر سگ های زوران را 5 تا 20 میلیون تومان گزارش کرده اند.

می خندد و پاسخ می دهد: سگ من نوه زوران بزرگ است و پدر و مادرش قاضی گونه کاکا هستند. به همین دلیل است که مانند دلار، قیمت های آن هر روز تغییر می کند.

میگم تعجب کردم که چرا قیمت نژاد سگ اینقدر متفاوته، آیا جز تماشای گله کاری انجام میدهند؟ او پاسخ می دهد که برادرم دیگر سوالی ندارد. سگی که عجیب و غریب و چسبنده باشد قیمتی ندارد. منتها میتونم 5 تومن هم تخفیف بدم و 35 تومن بفروشم.

تبلیغ کننده دیگری برای سگ چوپان خود از ذوب آهن اصفهان 30 میلیون دلار طلب کرده است. او در توصیف سگش نوشت که سگ نر همه چیز است و 7 ساله است. اما او نگفت چه نژادی است.

از او می پرسم که آیا نژاد سگ شما قهدریجان است؟ پاسخ این است که بله، واقعی است.

از آگهی دهنده می پرسم که چرا نسبت به سایر سگ های قهدریجانی این همه قیمت را تبلیغ کرده است؟ می گوید پدر و مادر این سگ در قهریجون معروفند و به سگ قاسم قنبر معروفند. به همین دلیل ارزش بالایی دارند.

اما برای فروش سگش سریع تخفیف می دهد و اعلام می کند که حاضر است 5 میلیون تومان تخفیف بگذارد و سگ را 25 میلیون تومان بفروشد.

او می گوید سگ های این نژاد برای مسابقات جنگی سگ ها نیز خریداری می شوند و بسیار محبوب هستند.

چند سگ نگهبان خارجی؟

خرید و فروش سگ های خارجی که وظیفه آنها نظارت بر منازل مسکونی و کلبه هاست با تبلیغات کاملا متفاوت است و قیمت قطعی ندارد. از معروف ترین آنها که در ایران خرید و فروش می شود می توان به سگ بول ماستیف، سگ دوبرمن پینچر، سگ ژرمن شپرد، سگ کن کورسو، سگ باکسر، سگ بزرگ دانمارکی و … اشاره کرد.

بررسی ها نشان می دهد قیمت سگ های نگهبان خارجی از یک میلیون و سیصد هزار تومان شروع و به 70 میلیون تومان می رسد.

یک آگهی دهنده ساکن تهران برای خرید یک جفت سگ دوبرمن 50 میلیون تومان درخواست کرده است. او به سگ‌هایش توصیه کرد که یک جفت دوبرمن دو ساله با سینه خاکستری، مولد، پرانرژی و بازیگوش، قوی و نترس، پرحرف، علامت‌دار، آماده بازی، عضلانی و آموزش دیده به دوستانی که می‌توانند از آنها مراقبت کنند، داده شود. . لطفا تماس بگیر.

او می گوید هزینه داشتن این دو سگ ماهی یک میلیون و پانصد هزار تومان است. وی درباره گرانی سگ‌هایش نیز گفت: ارزش سگ‌های آموزش‌دیده بسیار بالاست، زیرا برخی سگ‌ها آموزش‌دیده نیستند، برخی برای آنها قیمت کمتری تبلیغ می‌کنند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما