ماه ها چربی سوزی در بازارها

[ad_1]

یازدهمین ماه سال را به پایان رساند و همانطور که انتظار می رفت اخبار و اتفاقات مربوط به مذاکرات احیای برجام نیز بر بازار دارایی تاثیرگذار بود. بنابراین، دلار در معاملات فوریه بیش از 7 درصد کاهش یافت و ارز 4.5 درصد ارزان تر شد. بازارها مدت هاست که با انتظارات تورمی در حال افزایش هستند.

با این حال، معامله گران که ماه هاست با رکود فرسایشی دست و پنجه نرم می کنند، در یازدهمین ماه سال شاهد کشمکش جدی بین خریداران و فروشندگان بودند و بیش از شاخص اصلی اتاق شیشه ای، تردید نسبت به ارزش و ترس وجود داشت. پس از نزول و نزول تقریبا صفر را نشان می دهد و تنها 0.2 درصد رشد می کند. با تداوم احتمال چربی سوزی در بازارهای غیرمولد و روشن شدن برخی ابهامات، اما می توان انتظار داشت که با حرکت سرمایه در بورس که می تواند نقش مولد در اقتصاد کشور داشته باشد، سال متفاوتی برای بازارهای جهانی باشد. کیسه. و اقتصاد

ماه ها چربی سوزی در بازارها

نرخ شاخص بازار ارز پنجمین کانال شکست خود را در دو ماه اخیر تجربه کرد. دلار توانست پنجمین سرمایه گذاری زمستانی خود را ثبت کند زیرا همچنان اخبار مثبتی را ارائه می دهد و انتظارات از توافق هسته ای جدید با ایران و قدرت های جهانی را در اسرع وقت بهبود می بخشد. شاخص بازده ماهانه این اسکناس آمریکایی با معادل منفی 7 درصد، دومین رکورد بازده ماهانه منفی از ابتدای سال جاری تاکنون است.

در ژانویه، دلار به منفی 8 درصد بازگشت. بنابراین رتبه اول این شاخص مهم ویژه دی ماه و مصادف با آغاز دور هشتم مذاکرات برای فعال سازی مجدد برجام است. معامله گران بازار ارز تهران نیز با ارائه تعرفه در پله های پایین کانال 25000 تومانی و با اختلاف 100 تا 200 تومانی نسبت به تعرفه های مجازی سعی در استفاده از خریداران معدود در این کمبود تقاضا دارند. گروه ها. و کانال ها اما تفاوت قابل توجه نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکا در معاملات ارزی آزاد در بازار تهران شاید شاهد دیگری بر کاهش انتظارات معامله گران و جامعه از آینده کوتاه مدت دلار باشد. روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد ارز تهران به سطح قیمتی 25 هزار و 950 تومان رسید.

روز شنبه 30 بهمن ماه، دلار به روند کاهشی خود ادامه داد. در ساعات اولیه روز گذشته بلیت آمریکا پنجمین افت خود را در دو ماه اخیر تجربه کرد و وارد کانال 25 هزار تومانی شد. بر اساس بررسی‌های میدانی روز گذشته بازار ارز، مشاهده می‌شود که برخلاف نرخ‌های پیشنهادی گروه‌ها و کانال‌های مجازی که در گام‌های اولیه کانال ۲۶ هزار حجمی در نوسان هستند، معاملات نقدی با ارز مرکزی انجام می‌شود. بازار در کانال 25 هزار تومان. برخی از تحلیلگران بازار ارز نیز این تفاوت قیمت دلار مجازی و نقدی را به دلیل نبود تقاضای قوی و علاقه معامله گران به معامله و کسب سودهای اندک می دانند. آنها همچنین معتقدند ریزش بازار ارز تهران در هفته های اخیر در کنار تداوم کاهش انتظارات از آینده شاخص بازار ارز، معامله گران را مجبور به تعهد به خریدار معدود در بازار ارز کرده است. معامله گران ارز تهران بر این باورند که در صورت دستیابی به توافق هسته ای جدید بین ایران و گروه 1+4 در اسرع وقت، در صورت امتناع از فروش دارایی های خود در سطح قیمت فعلی، ممکن است مجبور شوند دلارهای شما را در سطوح قیمتی پایین تری بفروشند. چند روز یا حتی چند ساعت آینده

نرخ بازده ماهانه دلار نیز در ماه گذشته به منفی 7 درصد کاهش یافت. این شاخص میزان کاهش یا افزایش قیمت اسکناس آمریکایی را در بازه زمانی یک ماهه نشان می دهد. از ابتدای سال جاری تاکنون و البته پس از دی ماه گذشته، بهمن ماه را می توان سی امین روز کاهش دلار در سال 1400 دانست که در نهایت دلار دیروز در معاملات ارز آزاد در سال 1398 به سطح قیمتی 25 هزار و 950 تومانی رسید. بازار تهران با 250 تومان کاهش نسبت به قیمت آخر هفته گذشته.

سکه امامی در نخستین روز هفته جاری توانست به کانال 11 میلیون تومان بازگردد و با 160 میلیون تومان کاهش نسبت به نرخ روز پنج شنبه 29 بهمن در قیمت 11 میلیون و 840 هزار تومان معامله شد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما