مشاور برتر تجربی (پزشکی) ریاضی انسانی

اما در این میان عده اي از دانش آموزان هم هستند که معتقدند بهترین مشاور هر شخص خودش است و مشاوران کنکور نمیتوانند کمک زیادي به دانش آموزان کنند. مشاور کنکور باید همیشه در ساعت هاي توافق شده در دسترس باشد تا دانش آموزان بتوانند بدون نگرانی و اتلاف وقت با آنها تماس برقرار کنند و ابهاماتی که در مورد برنامه شان دارند و همینطور سوالات و دغدغه هایشان را با او در میان بگذارند و مشاور هم هرچه سریع تر به آنها پاسخ دهد. ما برای راحتی شما زیر هر سوال پاسخ این سوال را داده ایم! آیا اسم و رسم یک مشاور می تواند تضمین کننده رتبه و قبولی ما شود؟ ۱۰ ویژگی مشاور تحصیلی کنکور – برای شروع هر مسیر ناشناخته ای، نیاز به راهنما هست. مشاور شما موظف است وضعیت و عملکرد شما را در بازه هاي زمانی مشخص (مثلا بعد از هر آزمون آزمایشی) به طور کامل بررسی کند و رشد یا افت تحصیلی شما را ریشه یابی کرده و عواملی که باعث افت شما شده اند ،با کمک شما حذف کند یا تغییر دهد و عوامل موثر در پیشرفتتان را تقویت کند. داوطلبینی که در سال های پایه آنچنان که باید و شاید تلاش نکرده اند و یا دیرتر شروع کرده و میخواهند در زمان کمتر نتایج فوق العاده ای بگیرند نیاز مبرمی به مشاوز خصوصی دارند.

یعنی تجربه ی خوبی در زمینه ي مشاوره دادن داشته باشد و خود شخص مسیر رسیدن به هدف را با موفقیت طی کرده و با مطالعه ي اصولی، اطلاعات لازم و کافی را جهت مشاوره دادن کسب کرده باشد و یا اینکه تحصیلات آکادمیکش در زمینه ي مشاوره و کمک به دانش آموزان بوده و در این زمینه با تجربه و صاحب نظر باشد و نهایتا باید به این نکته توجه کنید که مشاور انتخابی باید از رزومه ي خوبی برخوردار بوده و درصد دانش آموزان موفقش زیاد باشد. خب با این تفاسیر چه باید کرد؟ این دسته ازدانش آموزان میتوانند کار برنامه ریزیشان را خودشان انجام دهند و در صورت مواجه شدن با مشکل و یا سوال از سایت هاي مشاوره اي و آموزشی و یا شبکه هاي اجتماعی استفاده کنند. واقعا تو این چند سال با دیدن این هزینه ها برای برنامه ریزی کنکور با بهترین مشاور کنکور و سعی و تلاش بچه ها برای رتبه برتر شدن چجوری بگم بهتون دلم سوخت !

یعنی بهترین مشاور کنکور، کسی است که می تواند در همه مقاطع تحصیلی مشاوره بدهد و فقط مشاوره کنکور سراسری نباشد و بلکه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز بتواند مشاوره بدهد. اما اگر مشاور تحصیلی چنین خصوصیتی را نداشته باشد ، دانش آموز مجبور می شوند براي یک سوال، مدت زیادي به دنبال مشاورش باشد و همین موضوع او را دچار حواس پرتی و مشکل حل نشده، او را دچار سردرگمی میکند و تا وقتی ابهامش برطرف نشود نمی تواند با تمرکز کافی درس بخواند. در واقع مشاور با این کار، عملکرد و میزان تاثیرگذاری خودش در روند تغییرات را نیز مورد نقد قرار میدهد و پس از آن با تقویت روحیه و انگیزه ي شما و دادن اطلاعات مشاوره اي مورد نیاز، موتور محرکی براي ایجاد تغییرات مثبت و رشد شما خواهد شد. مشاور خوب هم خودش انگیزه برای کار دارد و هم انگیزه برای شما فراهم می کند. در بحث اسامی مشاور کنکور شهرکرد باید بگویم که در انتخاب مشاور کنکور برای خود بکوشید و خوب تحقیق کنید تا درست ترین انتخاب را داشته باشید؛ بهترین مشاوره کنکور شهرکرد با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان و داشتن بهترین قبولی های کنکور، در کنارتان است تا شما به آرزوهایتان برسید.

بهترین مشاور کنکور تجربی کسی است که شما را در زمینه مطالعه تک تک درس ها راهنمایی کند و به شما روش درست مطالعه و مهارت های تست زدن را آموزش بدهد. این مشاور کنکور پزشکی تبلیغات تلوزیونی ندارد اما در میان رتبه های تک رقمی و 2 رقمی کنکور پزشکی بسیار شناخته شده است. 2. اما دسته ي دوم افرادي هستند که احساس میکنند اطلاعات و زمان کافی براي یک برنامه ریزي مناسب را ندارند و شناختشان نسبت به روش هاي صحیح و منابع مناسب زیاد نیست و یا در سال کنکور نیاز به کسی دارند که دائما عملکرد آنها را کنترل کند و ساعت و روش درس خواندن آنها را در حالت مناسب نگه دارد. 1. دسته ی اول دانش آموزانی اند که از سال های پایه (دهم و یازدهم) روند درس خواندن خود را تحت نظر گرفته، نسبتا خوب درس خوانده اند و به شناخت مناسبی نسبت به خود و روش هاي مطالعه اي که برایشان موثر است و همچنین منابع کمک آموزشی که موجب پیشرفتشان میشود رسیده اند. استفاده از خدمات بهترین مشاوران تحصیلی موجب میشود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. اما براي گروه دوم، نیاز به مشاور بیشتر احساس میشود و وجودش کمک کننده تر خواهد بود.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما