مشاور کنکور گنبد – مرکز مشاوره نوروفیدبک رسپینا

سلام خسته نباشید من پشت کنکوریم بنظرتون اگه از امروز شروع کنم میتونم پزشکی شیراز قبول شم البته تا حالام مطالب زیادیو خوندم ولی جدی نبودم از امروز میخوام جدی شروع کنم پایمم قویه . با سلام وقتتون بخیر، ببخشید میشه درمورد انتخاب رشته های بدون کنکور۹۹ دانشگاه آزاد راهنمایی کنید بنظرتون خوب هست از دیپلم وارد کارشناسی پیوسته شیم یا بهتر هست اول وارد کاردانی شد بعد وارد کارشناسی؟ با سلام بنده دانشحویی ترم ۸ کارشناسی هوشبری روزانه هستم و قطعا تیر ۹۹ مدرکم را خواهم گرفت و از سربازی نیز معافم ولی طرح نیروی انسانی را دارم سوالم اینست میتوانم در کنکور ۹۹ شرکت کرده و در صورت قبولی در پزشکی روزانه ثبت نام کنم ؟ آیا جمله مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید فقط برای داوطلبان کارشناسی و کنکور سراسری می باشد؟ پکیج های مشاوره ای که در مراکز مشاوره های مختلف ارائه می گردد هزینه های متفاوتی دارد. متخصصین ما در مشاوره تلفنی کنکور سراسری 98 با صبر و حوصله فراوان ، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز در تمامی زمینهها میباشند.

مشاور کنکور خوب نی نی سایت

نیازمند راهنمایی و مشاوره هستم. چرا من اولین نفر هستم ؟ سلام من پایه ی هفتم هستم و ۲ تا از دوستام میخوان جهشی بخونن و من از طرفی دوست دارم با انها باشم و از طرفی دوست دارم تابستونو ورزش کنم و راحت باشم میشه راهنمایی کنید جهشی بخونم و یا نخونم ؟ کلا تا حالا شده از کسی بدم بیاد اما هیچ وقت یاد نگرفتم و حتی نتونستم بدیه کسیو با بدی جواب بدم. سلام من جدیدا عضو شدن تا الان فقط خواننده خاموش بودم میخواستم بپرسم از دوستان کسی هست که یه مشاور تحصیلی خوب که زیادم معروف نباشه (چون معمولا این معروفا کارشون معمولیه و هزینه شون زیاد) برای برادرم که سوم دبیرستاه بهم معرفی کنن؟ آیا تا به حال یه این موضوع فکر کرده اید که چه عاملی موجب می شود تا یک داوطلب به رتبه برتر و یا تک رقمی دست یابد؟ دانش آموزان زیادی در سال های اخیر توانسته اند از طریق خدمات مشاوره کنکور تجربی دورخیز به رتبه های زیر 1000 دست پیدا کنند. چنانچه شما از برنامه ریزی درستی برخوردار نباشید ، نخواهید توانست در آزمون ، موفقیت لازم را به دست آورید. با توجه به اینکه ضرایب دروس در زیر گروههای آزمایشی مختلف متفاوت میباشد ، بنابراین لازم است که وقت و انرژی بیشتری را صرف موفقیت در کنکور و مطالعه و برنامه ریزی دروس مختلف نمایید.

روز به روز به تعداد منابع آموزشی کنکور اضافه میشود که قطعاً تمامی آنها برای دانش آموزان مفید نخواهند بود؛ بنابراین باید منبعی به دانش آموز معرفی شود که متناسب با سطح وی بوده و او را برای کنکور آماده خواهد کرد. از طرفی برنامه ریزی کنکور رشته انسانی باید متناسب با هدف داوطلب انجام شود زیرا ضریب درس ها در هر یک از زیر گروه های رشته انسانی متفاوت است بنابراین این کار دقت بالایی می خواهد. تعدادی از این بچه ها با علاقه استقبال کردند و عده ای هم خیر و به هیچ صراتی مستقیم نبودند و اینجا خانواده ها مجبور شدند که وارد عمل بشن. برای پذیرش در رشته های تربیت معلم حداقل رتبه چه رتبه ای است؟ در مرحله دوم ازمشاوره کنکور انسانی باید بدونیم توی رشته انسانی ترتیب درس هابه چه صورته وهر درس به چه مباحثی تقسیم میشه. انتخاب رشته تضمینی شهداد هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکانپذیر است تضمین میکنیم داوطلب فارغ از هر رتبه ای در بهترین انتخابی که نمره آن را کسب کرده قبول شود و تضمین می شود انتخاب هایی که داوطلب نتوانسته قبولی بیاورد هیچکس در ایران با رتبه و سهمیه ای مشابه داوطلب نیز آنها را قبول نخواهد شد و همچنین انتخاب ها بر اساس ارجحیت خود داوطلب انجام می شود .

مشاور کنکور سیامک انصاری

بعد از فارغ التحصیلی تا الان که اردیبهشت ۹۸ هستیم، از درس دور بودم. مشاوره تحصیلی کنکور سراسری علاوه بر معرفی منابع، به دانش آموزان و داوطلبان کمک می کند تا برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. سپس طبق آن ، بهترین منابع کنکوری را به شما معرفی می کند. گاهی صحبت ها و تجربیات یک مشاور، مسیر ما را به درستی عوض می کند و از اشتباه احتمالی می رهاند. علاوه بر این بعضی کتابفروشی ها هم کتاب ها رو عرضه می کنند. دلیل دومم اینه که اون رتبه برتری که سازمانی تحت نظارت یه موسسه کار میکنه مجبوره به شما یه برنامه خاصی به دلیل هزینه ای که پرداخت کردین بده و خیلی مسائل دیگه در صورتی که میدونم میل قلبی اونا هم این نیست که بهتون اینجوری مشاوره بدن ولی مجبور هستن . مشاوره کنکور شامل چه چیزهایی می شود؟ حداقل معدل لازم برای تاثیر مثبت 30 درصدی در هر یک از گروه های آزمایشی چه معدلی است؟ البته این که تمام ۷ مرحله و سایر پیش نیازها را به درستی طی کنید قطعا نیازمند آزمون و خطا بوده که در اینجا نقش داشتن یک مشاوره تحصیلی صحیح برای کنکور بسیار اهمیت پیدا میکند.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما