هما یک برنامه سرگرمی & زومیت است

[ad_1]

تیمی خوش فکر و سخت کوش همابا ادامه توسعه پلتفرم نرم افزاری-سخت افزاری خود توانسته است ویژگی های جدید و جذابی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. نتیجه همکاری هما برندهای معروف حروف مانند اسنوا، دوو و پارس منجر به عرضه تلویزیون های هوشمند هومای به بازار شده اند.

در عین حال هما با ارتقای پلتفرم و ایجاد خدمات اختصاصی، مزیت های رقابتی جذابی را ایجاد کرده است. یکی از مهمترین این خدمات عبارت است از: دستیار صوتی هوشمند همافروشگاه اختصاصی هما با مجموعه ای از نرم افزارها و بازی های اقتباس شده برای تلویزیون و هما پلی با حجم زیادی از محتوای صوتی و تصویری جذاب.

هما

معرفی هما پلی:

HomaPlay یکی از سرویس های ویژه ای است که توسط هما است. این اپلیکیشن بستری برای پخش محتوای صوتی و تصویری در هما می باشد. می توانید ساعت ها هما پلی را روشن کنید و از هزاران محتوای این برنامه استفاده کنید. HomaPlay چند دسته ای به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید. این دسته بندی ها شامل کتاب های صوتی، موسیقی، آشپزی، آموزش و غیره است.

پخش تلویزیون، موسیقی، گوش دادن به کتاب‌های صوتی خود و حتی شنیدن خوراکی‌هایی با خانواده در طول فعالیت‌های روزانه‌تان با هما پلی. و البته به راحتی می توانید فیلم های سرگرم کننده، مستند و … تماشا کنید.

هما بستری برای حضور تولیدکنندگان محتوای ایرانی در تلویزیون است. در این سرویس، شرکت های تولید محتوا به ویژه ارائه دهندگان محتوای صوتی و تصویری در گوشی های هوشمند می توانند بدون نیاز به توسعه اپلیکیشن تلویزیونی، محتوای خود را در اختیار کاربران هما قرار دهند. هما پلی با توسعه یک فرآیند پرداخت ساده برای کاربران، این امکان را نیز دارد که برای محتوای رایگان، هزینه اپلیکیشن را نیز پرداخت کند. بنابراین، همپلی مایل به همکاری با ارائه دهندگان محتوا است.

هما

علاوه بر این، هما با ارائه پنل مدیریتی به تولیدکنندگان محتوا، توانایی مدیریت محتوای خود را نیز دارد. در این پنل می توانید فصل ها و بخش های مختلفی را برای محتوا تعریف کنید و همیشه آخرین مطالب را به مخاطبان خود ارائه دهید. هم در پایان هر ماه از فروش محتوا درآمد دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما