پژمانفر: قول اعتبار در مذاکرات را قبول نداریم

[ad_1]

عضورئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران وعده های قرض الحسنه کشورهای غربی را نمی پذیرد و باید در مذاکرات قول نقدی بدهد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر درباره روند مذاکرات وین گفت: جمهوری اسلامی ایران از جایگاه قدرتمندی در منطقه و بین المللی برخوردار است و همین امر باعث شده غربی ها متوجه شوند که با کشوری قدرتمند و قدرتمند روبرو هستند. “

وی تصریح کرد: در سال های اخیر برخی کشورهای غربی حقوق جمهوری اسلامی ایران را نادیده گرفته اند; بنابراین باید از تجربیات تلخ گذشته درس بگیریم و اجازه ندهیم این اتفاقات تکرار شود. جمهوری اسلامی ایران وعده های اعتباری کشورهای غربی را نمی پذیرد و باید در مذاکره با مقامات ایرانی قول انتقاد بدهد.

عضورئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تعلیق برخی از تحریم های هسته ای ایران، ادامه داد: پیروز شوید.

پژمان فر با بیان اینکه آمریکایی ها در کشور خود با چالش های جدی مواجه هستند و به دنبال راه حلی برای برون رفت از این وضعیت هستند، گفت: باید بدانند که ایران به هیچ وجه از موضع خود در مذاکرات کوتاه نمی آید.

وی افزود: اگر تحریم های جمهوری اسلامی ایران به طور کامل برداشته شود، مسیر خود را در مذاکرات ادامه خواهیم داد، اما اگر بخواهند تنها بخشی از تحریم های کشورمان را تعلیق کنند، هیچ واکنشی به اقدام ضعیف آنها نشان نمی دهیم. …” نمی دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هنوز حسن نیت خود را به ما نشان نداده اند. آمریکا باید به ما نشان دهد که می خواهد مسیر اشتباه گذشته خود را تغییر دهد.

پژمان فر با بیان اینکه آمریکایی ها بیش از ما به مذاکره و توافق نیاز دارند، گفت: اگرچه تحریم ها فشار زیادی بر ملت ما وارد کرده است، اما با استقامت و مقاومت توانستیم از تحریم ها فرار کنیم. بالاتر از سیاهی نیست و آمریکا و غرب نمی توانند تحریم های ایران را نسبت به الان افزایش دهند و هر تحریمی را علیه ایران اعمال کردند.

وی افزود: ایران در شرایط تحریم توانسته است نفت خود را بفروشد، مایحتاج خود را بخرد و اقتصاد کشورمان احیا شود. مشکلات ما به ضعف مدیریت دولت قدیم برمی گردد که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت انقلابی این مشکل به مرور حل می شود و شاهد خز در بدنه مدیریت کشور هستیم.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما