کانال کنکور تجربی 99 در تلگرام ؛ مطالب مشاوره ای و انگیزشی رایگان

اما من در مصاحبه با یکی از خبرنگاران تلوزیون وقتی خواستم اسم مشاورم را به زبان بیاورم، ایشان گفت: اگر هم بگویی نمی توانیم پخش کنیم زیرا هم من جریمه می شوم و هم شما چون از نظر تلویزیون اینکار جنبه تبلیغاتی دارد. قابل ذکر است که مطالب بیان شده در ارتباط با رشته های پزشکی گفته شد و رشته های پیراپزشکی از این اصل مستثنی هستند ، یعنی علاقه مندان به رشته های پیراپزشکی می توانند ، همه ساله با انتشار دفترچه کنکور انتخاب رشته همان سال از شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی که عموماً رشته هایی چون بهداشت عمومی و تکنسین سلامت دندان ، اتاق عمل ،بهداشت حرفه ای مامایی، هوشبری و غیره در مقاطع کاردانی است اطلاعات جامعی به دست آورده و یا با مشاوران ما در سایت «پاسخ با ما» برای داشتن مشاوره حرفه ای ارتباط برقرار کنند. بسیاری از دانشآموزان دوست دارند تا در رشته و دانشگاه خوب و معتبری قبول شوند، کنکور انسانی یکی از رشتههای اصلی کنکور است که شرکتکنندگان زیادی دارد.در این نوشته از مشهد کلاس قصد بررسی کنکور رشته انسانی را داریم، اگر به دنبال بهترین مشاوره کنکور – https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/ انسانی در مشهد هستید و به مسیر موفقیت خودتان در کنکور اهمیت می­دهید همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و خوبی را درباره مشاوره کنکور – حرکت به این سایت – انسانی به شما بدهیم.

مشاور کنکور کی خوبه

من سال ۹۸ کنکور دادم و رشته خوبی قبول نشدم انتخاب رشته نکردم و پشت کنکور موندم.سال ۹۹ دوباره کنکور دادم و دانشگاه آزاد قبول شدم و تا الان هنوز دانشجوی دانشگاه آزاد هستم.الان میخوام برای کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم.در صورت قبولی در کنکور ۱۴۰۱ آیا مشکلی بابت خدمت سربازی دارم؟ لازم به ذکر است پارسال رتبم ۲۳۰۰ منطقه ۲ شده و امسال میخوام رتبه برتر شم و کلیه کتب خیلی سبز جامع ۱۴۰۰ هستند و زیست هم جامع پینوکیو به نظر شما بدون خریدن هیچ کتابی از نظر تغییر متن لطمه به من وارد نمیشود! به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی خرم آباد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند. همانند پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی ، زیاد می باشد و افرادی که می خواهند با یک برنامه ریزی دقیق ، منظم و آشنا با ، نکته های مطالعه و تست زنی می توانید از سد کنکور رد شوید .

سوال شماره 4 : سلام اقای موحد نژاد من تمام امیدم به شما بود برای انتخاب رشته ولی خب شما متاسفانه فرمودین امسال این کار را انجام نمیدهید و من به ناچار دنبال یک مشاور و یک فرد مورد اعتماد هستم برای انجام دادن این امر و از اونجایی که این روز ها خیلی ها را با هر سن و تحصیلات و موقعیت اجتماعی ادعا دارند که میتوانند در این زمینه ما را یاری کنند و حتی افرادی هم بودنند که با داشن چندین سال سابقه کار و پرداخت مبلغ زیادی خام حرف های این دست از دوستان شدند من تنها راهیی که به ذهنم رسید این بود که از شما راهنمایی بگیرم چند روز پیش از طرف موسسه قیاس با من تماس گرفتن برای شرکت در همایش انلاین انتخاب رشته و اقای هنرمند و معرفی کردند من اسم ایشون و شنیده بودم ولی باز هم هیچ اطلاعاتی ندارم که اعتماد به ایشون برای انتخاب رشته کار درستی هست و یا خیر اگر ممکنه و شناخنی از ایشون دارین من و راهنمایی کنین و اگر افرادی و میشناسین که خود شما هم قبولشان د ارین لطفا معرفی کنین خیلی ازتون ممنونم امیدوارم که همیشه در هر کجا که هستین همراه عزیزانتان حالتون دلتون خوب باشه و دانش اموزان همواره بتوانند از وجود شما و محبتتان بهرهمند شوند.

مشاور کنکور تلفنی

مثلا اینکه در سوالات درس ادبیات کنکور سراسری از قرابت معنایی سوال طرح شود موضوع عجیب و دور از انتظاری نیست که یک موسسه اشاره کند در آزمون های آزمایشی خود این تطبیق را داشته است! بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خرم آباد داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد . سلام من لیسانس و ارشد زیست شناسی سلولی ملکولی از دانشگاه دولتی شیراز دارم. با افزایش اهمیت کنکور برای دانش آموزان، والدین و مدیران مدارس پای مشاوران تحصیلی و کنکور مدتی است که به مدارس دولتی نیز باز شده است و برخی از خانوادهها هزینههای سنگینی را برای انتخاب بهترین مشاور برای فرزند خود پرداخت میکنند. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره خرم آباد بدان خواهند پرداخت. ما در مجموعه مشاوران ۱۰۰ این امکان را فراهم کرده ایم که قبل از پرداخت هرگونه هزینه ای، دانش آموز و مشاور یک جلسه مستقیما با یکدیگر صحبت کنند تا توافق های لازم صورت گیرد و ابهامات قبل از شروع مشاوره و برنامه ریزی رفع گردد.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما