(فیلم) خلاصه بازی صنعت نفت 2 & پرسپولیس لِبه‌خودی عجیب لک

[ad_1]

پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان است که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.-0 نفتی ها. . گل اول صنعت نفت با اشتباه حامد لک و شوت غبیشاوی در دقیقه 9 به ثمر رسید و در دقیقه 69 گل دوم زردپوشان آبادانی را مطلق زاده به ثمر رساند.

با این نتیجه اختلاف امتیاز پرسپولیس و استقلال به 6 امتیاز رسید تا منصوریان مانند دوران حضورش در نفت تهران باز هم راه عبور سرخپوشان در لیگ را مسدود کند. در این راه البته حامد لک هم به منصوریان کمک کرد چرا که عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در گل اول آبادانی اشتباه مهلکی داشت.

شاگردان گل محمدی با 45 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند تا بدون توجه به کاروان در کورس باقی بمانند.

نیمه اول

9 دقیقهحامد لک در دقیقه 80 یک موقعیت خارق‌العاده داشت تا پرسپولیس را با یک گل دیگر به ارمغان بیاورد، اما از بالای تیر افقی دروازه به بیرون رفت. در این صحنه حامد لک در مهار تک توپ دچار اشتباه شد و توپ از دستان او خارج شد و وارد دروازه سرخپوشان شد.

16 دقیقه: ضربه سر وحید امیری با ضربه سر علی شجاعی از دور خارج شد.

21 دقیقه: حسن بیت سعید پس از دریافت اولین کارت زرد خود در این بازی اخراج شد.

24 دقیقهتکل دو پای Mohammad Khormgah از تیم Oilham روی پای بازیکن صاحب توپ، باعث میشه که بلافاصله یک کارت زرد از داور دریافت کنه.

33 دقیقه: رامین رضاییان به دلیل دور زدن توپ پس از سوت بازی با کارت زرد جریمه شد.

35 دقیقه: وحید امیری بازیکن ترابی بعد از یک کرنر توپ را درست روی پای هم تیمی اش قرار داد اما پرسپولیس نتوانست توپ را تمام کند.

45 دقیقه: موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس در دروازه توسط گروسیان با یک دست به خوبی دور شد و اجازه نداد کمال کامیابی نیا دروازه صنعت نفت را باز کند.

نیمه دوم

48 دقیقه: ارسال تیز رامین رضاییان با شوت تامیروف همراه شد که در اوت به بالای دروازه رسید.

50 دقیقهشوت از راه دور تامیروف تقریبا توسط گروسیان دفع شد.

55 دقیقه: ارسال به عقب رضاییان این بار با ضربه سر مهدی عبدی از روی خط شش پاس همراه بود که با اختلاف زیادی از بالای دروازه گروسیان خارج شد.

60 دقیقهغبیشاوی می خواهد بداند که چگونه داوری زرد و ضعیف را تضمین نمی کند.

61 دقیقه: مهدی عبدی از پرسپولیس در دقیقهی 79 یک موقعیت عالی داشت و بدون لحظهای لحظه به لحظه توپی رو شوت میکنه، اما ضربش اونقدر بد بود که اگه يه دروازهی ديگه هم از دستش بر میآد!

63 دقیقه: پاس تند امیری به طرز خطرناکی از درب تانکرها و سر تامیروف گذشت و رفت.

69 دقیقه: نام تهامی پس از مهار ضربه فوق العاده محمود مطلق زاده از سمت چپ در دقیقه 28 در ورزشگاه فریاد زده شد.

76 دقیقه: امید حامدی فر یک بازی دیگر بود.

78 دقیقه: ضربه خطرناک حامدی فر با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تحیدست، احمد شریعت زاده (83-زبیدی)، امید خالقی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری (70-حکیم نصاری)، حسن بیت سعید (6).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (86-علی نعمتی)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شجاعی (71-محمد عمری)، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی (46-شرزود تمیرف)، وحید امیری، مهدی ترابی، احسان پهلوان و مهدی عبدی (86-علیرضا ابراهیمی).

داور: محمد حسین زاهدی‌فرد

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما