این 5 را در مورد لینک سازی خارجی بخوانید تا کسب و کار خود را دو برابر کنید.

همچنین می توانید پیوندهایی را که به وب سایت شما ارجاع داده اند با استفاده از این ابزار تحلیل و بهبود دهید. بهترین نوع لینک سازی داخلی استفاده از لینک هایی مناسب می باشد که کاربران بتوانند بر روی آن کلیک کند. علاوه بر اینکه باید وبلاگ نویسان کوچک را در روند لینک سازی خارجی در نظر داشته باشید، در کنار آن باید به تجارتهای بزرگ حوزه کاری خود نیز لینک دهید. این روش لینک سازی خارجی را در غالب دریافت مقالات مفید از سمت شما در وبلاگ سایر افراد نشان میدهد. سپس به این ترتیب میتوان اقدام به شناسایی فرصت های بالقوه برای دریافت لینکهای ارزشمند از منابع مرتبط کرد. مشخص است که اگر وب سایتی که ما به هر دلیلی اقدام به لینک دادن به آن کردهایم از ارزش و اعتبار کمی برخوردار است باید از دادن لینک فالو به آن خودداری کنیم. در صورتی که این افراد نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند، ترافیک آن ها نیم ها خواهد بود. ​Th​is was gener at​ed  wi th the help of GSA Content ᠎Ge nera to r DEMO​.

می توانیم بگوییم که لینک هایی که شما از وب سایت های دیگر دریافت می کنید همان لینک های خارجی می باشند و اگر شما هم به سایت های دیگر لینک داده باشید در حقیقت آن ها هم از سایت شما External Link دریافت کرده اند. هنگامی که از سایتی بک لینک دریافت میکنید به همراه آن، بخشی از اعتبار آن را هم به خود اختصاص میدهید. اما چرا نباید از آن ها در لینک سازی خارجی استفاده کرد؟ کافی است در همین زمان دوستی قدیمی ای از راه برسد و به شما بگوید این کالا را استفاده کرده و بسیار برایش مفید واقع شده است. چند پیوند در هر صفحه کافی است؟ در این روش کافی است برای کلمات کلیدی x به وبسایت رقیب خود لینک دهید. در بخش متن آن نیز عموماً از کلمات کلیدی توصیفی استفاده میشود که نشان دهنده موضوع صفحه مورد نظر بوده و زمینه ورود کاربران را فراهم میکند. لینک سازی خارجی چیست کلمات فروشنده است که در همین بخش عنوان کردیم. Open Site Explorer یکی از معتبرترین نرم افزارهای سئو است که پیوندها را تجزیه و تحلیل می کند.

از طریق کنسول جستجوی Google این پیوندها را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از MozBar، امکان مشاهده پیوندها و مقایسه آنها با یکدیگر در حین مشاهده نتایج SERP وجود دارد. همه روشهایی که برای لینک سازی خارجی قابل استفاده هستند و موجب شناسایی یا جریمه سایت توسط گوگل نخواهند شد در این کارگاه آموزش داده میشود. تاثیر این لینک سازی بعد از چه مدتی مشخص میشود؟ Ahrefs یکی از ابزارهای مفید در زمینه لینک سازی خارجی است و به شما این امکان را میدهد تا تمام وب سایتهایی را که به وب سایت شما پیوند دارند، مشاهده کنید. دیده شدن محتوای وب سایت شما توسط چنین سایتهایی و متقابلاً امکان دریافت بک لینک از آنها ارزش صرف زمان و انرژی شما را خواهد داشت. اما چنین افرادی معمولاً مایل به برقراری ارتباط بیشتر بوده و زمان زیادی را برای به اشتراک گذاری محتوا صرف خواهند کرد. قطعا فروش بک لینک با کیفیت نیاز به صرف وقت زیادی هم می باشد و آنطور نیست که یک سایت فقط با بروزرسانی استاندارد ها را کسب نماید!

متن لنگر هم مهمه. همانطور که در دنیای واقعی صحبت های دیگران در مورد شما مهم تر از خودتان است در دنیای مجازی هم گوگل بر این اصل اعتقاد دارد. مکانیزم اثر بخشی بک لینک در بهبود رتبه گوگل این گونه است که وقتی سایت های زیادی به وب سایت شما بک لینک ایجاد کنند، الگوریتم گوگل این پیام را میگیرد که سایت شما حاوی اطلاعات مهمی است و برای بازدیدکنندگان مفید است و در نتیجه این به سایت شما امتیاز و قدرت بیشتری می دهد. این روش به نوبه خود رابط کاربری و رضایت آنها را بهبود بخشیده و موجب تشویق کاربران به بازدید دوباره و دائمی از وب سایت شما خواهد شد. Ahrefs Webmaster Tools: با این ابزار می توانید تگ های کوچک از دست رفته، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر را در هر جایی از سایت تان پیدا می کند. برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام سایت ها اسپم است یا نه می توانید از ابزار Mozbar استفاده کنید. همچنین با استفاده از آن، شما ثابت می کنید که نمی دانید نحوه امتیاز دهی Google در رتبه بندی نتایج تغییر کرده است. اگر به دنبال افزایش رتبه سایتتان با استفاده از تکنیک لینکسازی خارجی هستید حتما سعی کنید انواع لینکها و ویژگیهای آنها را بهخوبی بشناسید تا بهترین و مناسبترین نوع لینکدهی را برای سایتتان انتخاب کنید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما