چهار مکان برای دریافت معاملات در کانفیگ امنیتی وردپرس

در واقع هر قالبی یک ظاهر ویژه و منحصر به فرد دارد که با فعال سازی آن روی سایت وردپرسی میتوان گرافیک سایت را به کلی تغییر داد. و اگر شما از افزونه ها استفاده کنید هر کدام فایل هایی را به وردپرس شما اضافه میکنند که اگر این فایل ها زیاد شوند می توانند حتی در صورت غیر فعال بودن سرعت سایت شما را بسیار بسیار پایین بیاورند. افزونه WP plugin-ready، به شما امکان میدهد انواع مختلفی از مطالب جالب را در ستونهای کناری نشان دهید.

این قالب برای هر کاربردی که نیاز به ارائه مطالب داشته باشد، مناسب بوده و میتوان آن را به صورت رایگان تهیه کرد. شما همچنین میتوانید صفحات بسیار جذاب برای وبلاگها و مطالب سایت و طراحیهای متنوع دکمههای رسانههای اجتماعی را در این قالب طراحی پوسته وردپرس پیدا کنید. این قالب شامل افزونه WPML است و میتوانید با استفاده از آن یک سایت چند زبانه ایجاد کنید. میتوانید هر افزونه مورد نیاز را به راحتی اضافه کنید و از قابلیتها و گزینههای مختلف در طراحی سایت بهره ببرید. به راحتی میتوانید هر قسمت از سایت را تغییر دهید و عناصر مختلف را همان طور که مایل باشید به نمایش بگذارید. این قالب به سادگی با آنچه میخواهید مطابقت دارد و میتوانید برای طراحی سایت از نسخه حرفهای آن هم استفاده کنید. میتوان هر نوع سایت از بلاگ و نمونه کار گرفته تا مشاغل کوچک را با استفاده از این قالب ساخت. این قالب دارای یک اسلایدر تمام صفحه بوده که میتوان با استفاده از آن سایتهای جذاب و زیبا را به آسانی طراحی کرد.

Illdy با استفاده از برنامهنویسی قدرتمند و خلاقانه Bootstrap، در تمام دستگاههای شناخته شده، مرورگرها، سیستم عاملها و اندازههای مختلف صفحه نمایش مناسب است. موارد اضافی به شکل صدها کد کوتاه، گزینههای نامحدود رنگ، سرعت بارگذاری سریع، امکان ایجاد صفحات فرود تمام صفحه، سبکهای مختلف هدر و ۹ طرحبندی مختلف نمونه کار همراه این قالب ارائه شده است. Illdy یکی از قالبهای رایگان وردپرس چند منظوره با قابلیت انعطافپذیری فوقالعاده و پیشرو است که با دقت، طراحی و ساخته شده است و به مرور زمان تغییرات بهینهای را شاهد بوده و به صورت کاملا رایگان در دسترس است.

قالب Neve با طراحی چند منظوره و چیدمان به راحتی قابل تنظیم است و سریعترین ThemeIsle هاست. همه میتوانند با کمترین زحمت و به راحتی محتوای متنی و تصویری خود را در این قالب قرار دهند و به آسانی یک سایت زیبا و کاربردی ایجاد کنند. این قالب واکنشگرا در هر دستگاهی با اندازههای مختلف صفحه نمایش، به خوبی میتواند سایت شما را با چیدمانی زیبا نمایش دهد. هر سایتی با قالب Allegiant زیبا و مدرن خواهد بود. تمامی پروژههای طراحی شده توسط ادمین سایت دارای آموزشهای رایگان نیز میباشند و در صورت برخورد با هر مشکل احتمالی ما کنار شما خواهیم بود. در حالیکه به طور کامل با کنترل پنلهای رایج سازگار است و با سی پنل و دایرکت ادمین نیز به خوبی کار میکند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس هر چقدر هم ایمن باشد، متاسفانه بدلیل استفاده از پلاگین های نال یا کرک شده توسط ادمین سایت یا طراحان سایت و یا باگ هایی که پس از بروزرسانی برخی افزونهها به وجود می آید ؛ میتواند مشکلات امنیتی جدی برای وب سایت شما به وجود آورد .

برای مثال اگر کاربران وب سایت شما ساکن کشورهای اروپایی هستند، لازم است با استفاده از CDN اطلاعات هاست اصلی وب سایت را بر روی هاست آن منطقه ارسال کنید تا زمانی که کاربران خارجی وارد وب سایت می شوند، دیگر لازم نباشد داده ها از هاست اصلی در ایران ارسال شود و در کوتاه ترین زمان اطلاعات از سرور آن منطقه فرستاده شده و سایت باز شود. ایدهآل برای کاربران بدون تجربه در برنامهنویسی، بدون نیاز به کدنویسی میتوان با استفاده از قالب Antreas انواع سایتهای مختلف را ایجاد کرد. برای داشتن سایتی زیبا و کارآمد میتوانید از قالب رایگان وردپرسی Sparkling استفاده کنید. با استفاده از این قالب میتوانید صفحه گالری بسیار جذابی برای خدمات خود ایجاد کنید. با بیست نمونه دموی از پیش تعریف شده و با امکان ساخت صفحه با استفاده از کشیدن و رها کردن (drag and drop)، میتوانید به سرعت راهحلی ایدهآل برای پروژه خود بیابید. با استفاده از قالب وردپرس رایگان حتی میتوانید در کمتر از یک ساعت وبسایت خود را بسازید.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما