پاداش کاهش مصرف برق 5 برابر شده است

[ad_1]

سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که تاکنون 200 کیلووات ساعت مصرف کرده اند و رقم مصرف آنها به 100 کیلووات ساعت کاهش یافته است، نه تنها از تعرفه رایگان برخوردار می شوند، بلکه در چهار ماهه گرم سال مورد تایید وزارت نیرو قرار خواهند گرفت. از سال. “

به گزارش ایسنا؛ مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تغییرات در قبوض جدید گفت: قطعا قبوضی که بعد از بهمن ماه صادر می شود دارای نرخ های جدید خواهد بود همچنین در این طرح مشوق هایی برای مشترکانی که مصرف آنها زیر الگوی کم مصرف است در نظر گرفته شده است. در نظر گرفته شده.

وی گفت: 75 درصد مشترکان زیر الگوی مصرف منطقه هستند و تنها 25 درصد که حدود هفت میلیون مشترک را شامل می شود جزو مشترکان پرمصرف هستند. سطح مازاد مصرف در این طرح لحاظ می شود.

سخنگوی صنعت برق درباره علت خاموشی های اخیر نیز توضیح داد: خاموشی هایی که در روزهای اخیر در تهران رخ داده به دلیل تصادفات مقطعی است و به دلیل محدودیت سوخت در سراسر کشور خاموشی نداریم.

رجبی مشهدی با ادعای اینکه آتش سوزی در بازار باعث قطعی یکی از پست ها و بروز خاموشی های متناوب در برخی مناطق شد، گفت: در همان ساعت اول مشکل خاموشی حل شد و اکنون نیست که با خاموشی در سر مواجه هستیم. . بخشی از تهران

وی افزود: با اقدامات انجام شده و همکاری وزارت نفت و تامین به موقع سوخت نیروگاه ها توانسته ایم زمستان را بدون مشکل سپری کنیم، هرچند یک ماه از این فصل باقی مانده است و انشالله این کار را انجام خواهد داد. زمستان را بدون کاهش به دلیل محدودیت سوخت سپری کنید. ما ترک خواهیم کرد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیک سال آینده گفت: برنامه ریزی برای عبور از قله از شهریورماه آغاز شده و تعمیرات نیروگاه در حال انجام است و پیش بینی می کنیم عملیات تعمیر نیروگاه در خردادماه به پایان برسد. “

رجبی مشهدی تاکید کرد: در هیچ منطقه ای از کشور برنامه ای برای اعمال محدودیت در شبکه وجود ندارد و وقوع خاموشی ها به دلیل حوادث احتمالی است که معمولا در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما