10 هک شگفت‌انگیز سئو چیست

سئو داخلی کاملا به محتوایی مربوط میشود که روی سایت خود منتشر کرده و در راستای بهینهسازی آن تلاش میکنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک کانال تلگرام برای فروش لوازم آنتیک دارید؛ در چنین شرایطی، تا زمانی که کانال شما دارای اعضای کمتر از ۱۰ هزار نفر می باشد، باید تمرکز خود را روی انتخاب نام هایی مانند: “فروش لوازم آنتیک یا فروشگاه لوازم آنتیک” بگذارید. به رقابتی بودن کلمات کلیدی توجه کنید: شاید در انتخاب کلمات کلیدی سئو بر روی کلماتی تمرکز کنید که حجم جستجوی بسیار بالایی دارند، اما یقینا رقیبان قدیمیتری در حوزه کسب و کار شما هستند که با همان کلمات در صفحات اول نتایج جستجو قرار میگیرند.

به حجم جستجو و نیت جستجوگر توجه کنید: بهتر است کلماتی را انتخاب کنید که از حجم جستجوی بیشتری برخوردار هستند؛ توسط ابزارهای کلیدواژهای گوگل میتوانید حجم جستجوی کلمات کلیدی در ماه را مشخص کنید. درگذشته پیج رنک معیار گوگل برای امتیاز دادن به لینک ها بوده است، اما در حال حاضر Domain Authority و Page Authority معیار اصلی برای امتیاز دهی به لینک ها می باشند. لینک نوفالو لینکی است که در نحوه نوشتن آدرس لینک تنها با قرار دادن یک ویژگی یا attribute در آدرس لینک، لینک را از حالت فالو به نوفالو تبدیل می کند. همه این مباحث به همراه نتایج دیگهای که با تجزیه و تحلیل رقبا به دست میاد، در نهایت باعث میشه تا بتونین سایت خودتون رو تقویت کنین و رتبههای بهتری برسین.

این افزونه به سئوکاران کمک می کند تا بتوانند تگ های مناسبی به تنظیمات سایت خود اضافه کنند. زمانی که صحبت از سئو میشه، ایجاد اسمهای توصیفی برای فایلها به کمک کلمات کلیدی، یک موضوع خیلی مهم به حساب میاد. یکی از خدمات اصلی ما در سایت من همین بررسی آنلاین سایت هست که هم تکنیکال سایت (موارد فنی) بررسی میشه و هم اینکه راهکار ارائه میکنیم برای برطرفکردن مشکلات، بررسی آنلاین سئو سایت شامل: تست هاست – تست دامنه – قدرت هاست – سرعت سایت – بررسی dns – بررسی ssl و چندین گزارش مهم دیگه که برای سایت انجام میشه.

ابزارهای زیادی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی سئو وجود دارد که برای جلوگیری از اتلاف وقت و انجام یک فرایند تخصصیتر، بهتر است که این کار را به افراد حرفهای بسپارید تا با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل و بررسی آنها، لیستی از مناسبترین کلمات کلیدی سئو را با توجه به موضوع سایت شما برگزینند. با بیشتر دیده شدن در نتایج جستجوی مشتری، افراد بیشتری به طور طبیعی شما را می بینند. بدان معنی که اگر در بهینه سازی وبسایت بر اساس کلمات کلیدی از این عبارات استفاده کنید، حتی اگر ماهانه افراد کمتری آنها را جستجو میکنند، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت.

کلمات کلیدی دنباله بلند یا long tailها از دو تا ده کلمه را شامل میشوند و حجم جستجوی بسیار کمتری دارند. کلمات کلیدی دنباله کوتاه یا Short tailها از یک یا دو کلمه تشکیل شدهاند و حجم جستجوی بسیار بالایی دارند. در انتخاب کلمه کلیدی برای این صفحه بسیار دقت نمایید. اگر در متن خود از محتوای با کیفیت استفاده نمایید و آن متن را برای کلمات کلیدی بهینه کنید می توانید بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود هدایت نماید. در نتیجه با وجود حساسیت گوگل برای جلوگیری از تخلفات لینک سازی، بک لینک نخرید و خودتان به صورت اصولی با تعداد کنترل شده شروع به ساختن لینک های خارجی کنید.

به این ترتیب، یاست سئو اطمینان حاصل می کند که محتوای شما همیشه در پیوندی نمایش داده شود که شما می خواهید. اگه بخواهیم یه جواب رسمی برای سوال سئو چیست بدیم میتونیم بگیم: سئو شامل مجموعه فعالیتهایی هست که باعث بهبود رتبه وب سایت و افزایش بازدید کننده اون از طریق موتورهای جستجو (مثلا گوگل) میشه. با توجه به گستردگی کسب و کارهای آنلاین در دنیا و نیاز روزافزون سایتها به بهینه سازی بیشتر جهت جذب ترافیک، تقاضا برای کارشناسان سئو به شدت افزایش پیدا کرده است.

البته من خیلی با تبلیغات آنهم برای افزایش ترافیک وب سایت موافق نیستم، اما در هر حال این یک راهکار است. سپس برگه مربوطه را در اختیار طراح سایت قرار دهید. از طرفی در انتخاب کلمه کلیدی سئو باید افرادی را هدف قرار دهید که در مرحله تصمیم به خرید چرخه خرید خود قرار دارند. در اولین قسمت از آموزش، با مفهوم و کاربرد سئو به طور کامل آشنا میشید. دارند مزیت حساب خواهد شد و سعی میکنیم در اولین فرصت با شما مصاحبه کنیم. سئو روز با بیش از 11 سال سابقه در امور سئو و بهینه سازی سایت و با انجام بیش از ۲۵۰۰ پروژه انجام شده در طی این سالها و با تخصص و تجربه بالا میتواند بهترین و اولین انتخاب برای ارائه خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ ،برای کسب و کار و برند و تجارت شما باشد.

1. بهینه سازی سایت یک فرآیند هدفمند است؛ در صورتی که بقیه راه های تبلیغاتی به صورت تخصصی و هدفمند انجام نمیشوند. ربات های گوگل به خوبی قادر به امتیاز دهی به لینک ها و تعیین پیج رنک برای لینک ها هستند و زمانی که یک سایت از لینک نوفالو برای لینک دهی استفاده می کند به ربات های گوگل می فهماند که نباید برای این لینک ها امتیاز یا پیج رنکی اختصاص دهد. خب مهمترین مرحله سئو وب سایت همین تحقیق کلمه کلیدی مناسب هست که طبق اون باید محتواهای سایت رو جلو ببرید. خب حالا که مفاهیم اولیه درباره سئو رو متوجه شدید، بهتره درباره کاربران تحقیق انجام بدید.

یعنی ما یکسری فعالیت برای بهینهکردن سایت انجام میدیم که اگر کسی تو گوگل یا موتور جستجوی دیگه ای سرچ کرد گروه تلگرامی سئو – https://virgool.io/@yousefimehran2001/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%A6%D9%88-j7scgevxnkxx – ” سئو چیست؟ بعدش براتون گفتیم که موتورهای جستجو برای سئو چه معیارهایی رو در نظر میگیرن و مقایسه ای درباره نتایج طبیعی و پولی جستجو انجام دادیم. بدین منظور میتوانید خود را به جای مشتری احتمالی در نظر بگیرید و آنچه که فکر میکنید جستجو میکند را در صفحات خود قرار دهید. به نظر من سئو فراتر از اونکه باید اطلاعات و دانش کافی در موردش داشته باشی و یک استراتژی هدفمند برای اون بچینی اول باید به این فکر کنی که گوگل با آپدیت هوش مصنوعی خودش تقریبا داره شبیه یک انسان میشه. در مورد تبلیغات در گوگل گفتههای زیادی وجود دارد؛ هرکسی هم با توجه به منفعت خودش حرف میزند اما اگر واقعا آدم منصفی باشید میبینید که مزایای آن نسبت به معایبش زیادتر است و معایبش خیلی کمتر از مزایای آن میباشد.

مجموعه فعالیتهایی که گفتیم شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینهسازی محتوا در مورد کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک، بهینهسازی کدهای سایت و… در نتیجه پیج رنک با سئو متفاوت است و لینک های نوفالو هم مانند لینک های فالو بر سئو سایت تأثیر مثبت می گذارند. بنابراین در شروع کسب و کار اینترنتی و قبل از بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی، باید به رقابت پذیر بودن کلمات برای بهدست آوردن نتایج صفحات اول گوگل توجه داشته باشید. » به راحتی یک فهرست از صفحاتی تهیه کنین که برای یک کلمه کلیدی خاص، سئو شدند. همچنین از عبارتهای مرتبط با کلمه کلیدی جستجو شده که در انتهای صفحه جستجوی گوگل نمایش داده میشود، استفاده کنید.

با این شرایط می توانید قیمت خود را در یک چهارچوب مشخص ساده تر تعیین کنید. شما به راحتی میتوانید یک مشاور سئو سایت خوب را از یک مشاوره سئو سایت بد بر اساس گزارشهای سئو آنها تشخیص دهید. سایت های غیر مرتبط و اسپم در صورت لینک دادن به سایت شما باعث پنالتی شدن سایت خواهند شد. حتماً توجه داشته باشید که از چه سایت هایی لینک می گیرید. کلمات کلیدی در سئو، کلمات یا عبارتهایی هستند که کاربران د ر گوگل (یا موتورهای جستجوی دیگر) جستجو می کنند تا آنچه می خواهند را پیدا کنند. در سئو لازم است که هم با کاربران و هم با تکنولوژی رابطه داشته باشیم.

بعد از اینکه کاربرای سایت رو شناسایی کردید، باید درباره کلمات کلیدی که جستجو میکنن هم اطلاعات بدست بیارید. سئوف بهترین شرکت طراحی سایت در ایران. طراحی ربات هوشمند تلگرام: با طراحی ربات سفارشی تلگرام توسط طراحی وب ایران می توان به کاربران به صورت فرد به فرد خدمات ارائه داد. در آخر اگه خسته نشدید با سئوی داخلی و قوانینش هم آشنا میشید و سایتتون رو به راحتی داخل گوگل ثبت میکنید. ربات ها یا (crawler) لینک های سایت را با دقت پیمایش می کنند و مسیر داده شده توسط لینک ها را به عنوان مسیر رفت و آمد خود انتخاب می کنند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما