4 توضیح چرا شما are هنوز یک آماتور در ساخت افزونه وردپرس هستید

اما این صفحه از قالب وردپرس بهره ای نمی بره! متاسفانه ظاهرا توابع وردپرس رو نمی شناسه. حالا تو قالب وردپرس بود یا نبود برام تفاوتی نمی کنه. ممکنه راهنماییم کنید که چطوری این صفحه توی قالب لود بشه و در حقیقت نقش یک برگه رو برام بازی کنه و من بتونم توش کد php بزنم و از مثلا بوت استرپ که خود قالب استفاده می کنه بهره ببرم؟ هست. چون اینجا میتونه لود کنه. استفاده کنین. چون معمولا ویجت ها وسط محتوا است. قسمت اول که مقدمه است. در ادیتور این افزونه آیکونی جهت طراحی جداول مختلف تعبیه شده است که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کنید.

دیتابیس شما هم هر از گاهی نیاز دارد غبار روبی شود و خب اگر این تنها کاری است که باید برای بهبود سرعت وردپرس انجام دهید حتما افزونه WP-Optimize را به شما توصیه میکنیم. مورد ذکر شده یکی از مزایای داشتن افزونه اختصاصی برای سایت است همچنین ممکن است با توابعی برخورد کنید که باید قبل از پوسته اجرا شوند تا بتوانند عملکرد درستی داشته باشند اینگونه کدها را تنها باید توسط افزونه بکار گرفت درنتیجه نیازمند پلاگینی هستید که بتوانید براحتی وردپرس تان را اختصاصی کنید. در صفحه بعدی، می توانید آپلود افزونه را انتخاب کنید، که به شما امکان می دهد یک فایل افزونه را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. برای شروع نیاز خواهید داشت تا افزونه را بر روی سایت خود نصب و فعالسازی کنید، پس از فعالسازی نیاز خواهید داشت تا بر روی گزینه Responsive FAQ کلیک کنید تا وارد محیط افزونه وردپرس شوید و تنظیمات را پیکربندی کنید. الان میخوام بگم که آموزش مناسب هست و خوبه، نقدی که من دارم اینه که به روز رسانی بشه، یه چیزایی رو دوباره بررسی کنید، و این که ادیت بهتری بزنید، سرعت خیلی کمه، البته میدونم که این سرعت برای عموم تنظیم شده، اگر میشد یه فصل بندی محتوا توی قالب متن با کمی توضیح ارایه بشه که عالی بود، مثلا با پاور پوینت.

مثلا راه دیگه استفاده از rewrite api هست که بدون شورتکد و برگه میتونین آدرس دلخواه به همراه قالب دلخواه خودتون رو قرار بدین. پیشنهاد ارزون من استفاده از طرح های شبانه ایرانسل هست که میتونی دو ساعته با سرعت ۴G با قیمت ۱۵۰۰ تومن همه شو دانلود کنی. هدفم اینه یه افزونه ای بنویسم که یه فرم طراحی کنم کاربر بعد از انتخاب متریال های مورد نظرش یه قیمت بهش نشون داده بشه و بعد از پرداخت از درگاه سفارشش ثبت بشه و همه این ها توی پنل ادمین قابل مشاهده باشه. سعی میکنم دوره های تو برنامه م رو آماده کنم تا برسم به افزونه نویسی. دوره مال سال ۹۴ هست و قطعا نسبت به دوره های جدید قابل مقایسه از همه لحاظ و به خصوص ادیت نیست. در این خصوص میتونین مثل افزونه های فروش فعلی کارکنین.

Jul 29, طراحی پوسته وردپرس اختصاصی 2017 – آموزش برنامه نویسی افزونه وردپرس. دوست عزیز جناب اقای مودی پروژه های خوبی رو با ما همکاری کردن و پیاده سازی شده، بنده به ایشون ارادت خاصی دارم، بنده از آموزش های ایشون خیلی پیشرفت کردم و امیدوارم، نظرتون عوض بشه، شما یک درصد هم که فکر کنیم روخونی باشه، باید برای وقتی که گذاشته و آموزش رو برامون آماده کردن تشکر کنیم، خیلی راحت و عالی تدریس میکنن. و اینکه اگر دوره جدید ارائه بدید در خصوص مسائل تغییر یافته فقط صحبت میکنید یا از صفر تا صد مجدد تدریس میشه و ما که این دوره رو تهیه کردیم مجدد باید هزینه دوره جدید رو بپردازیم درسته ؟ والا فعلا دوره های طولانی «از Adobe Xd تا طراحی قالب وردپرس» رو شروع کردم و قطعا مدت زیادی وقت من رو خواهد گرفت. برای همراه اول هم اینترنت آلفا نامحدود از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ صبح سرعت ۴G با قیمت ۳۹۰۰ تومن پیشنهاد میکنم. فقط این میتونی بین ساعت ۲ تا ۸ صبح از این طرح استفاده کنی. اگر قصد راه اندازی سایت فروش فایل قدرتمند رو دارید، قطعا قالب ایرانی فایلاتو یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود چرا که تیم قهرمان وردپرس تمام تجربه خود را بکار گرفته تا بهترین قالب را در این زمینه آماده سازی کند و با ضمانت 6 ماه پشتیبانی رایگان و بروزرسانی های منظم در اختیار شما قرار دهد.

نکته قابل توجه اینجاست که افزونه به صورت جدا بوده و هیچ ارتباطی با قالب نخواهد داشت پس اگر روزی تصمیم به تغییر قالب یا بروز رسانی قالب داشته باشید افزونه شما بدون تغییر سر جای خود خواهد بود. آیا در این دوره نحوه ساخت مگامنوها ، ساخت افزونه پیشنهاد شگفت انگیز به طور حرفه ای مانند پیشنهاد شگفت انگیز سایت دیجیکالا، ساخت اسلایدر های دسته بندی کننده فروش برای مثال اسلایدری برای نمایش پرفروش ترین محصولات، آخرین محصولات و یا یک دسته خاص آموزش داده شده است؟

ساخت افزونه وردپرس · در ادامه شما را با راه اندازی و محیط افزونه آشنا خواهم کردو با ما همراه باشید… با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی مهم ترین پلاگین های هر وب سایت وردپرسی بپردازیم . اصلا بگید کل فایلها باید چه تعداد باشدو همچنین دو تا فیلم هست با نامهای ۱۴۵ ۱۴۶ که معلوم نیست در کجای این دوره قرار میگیرد ولی موضوعشان در ادامه ی image slider یعنی همون فایلی که عرض کردم نیست ، اون فایل وجود نداره! اصلا دانلودش نکرده بودم.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما