تصاویر رندر جدید جزئیات طراحی Pixel 7 Pro & Zomit را نشان می دهد

[ad_1]

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط OnLeaks، هفته گذشته چندین رندر از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. پرویز خانیک طراح گرافیک از دنیای فناوری با نام مستعار Technizo Concept او همچنین به طراحی مجموعه ای از تصاویر برای گوشی های آینده گوگل معروف است.

طبق گفته LetsGoDigital، پیکسل 7 پرو طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی خود خواهد داشت. این دستگاه دارای بدنه دو رنگ با دوربین سه گانه افقی در بین آن است. انتظار می رود مدل جدید پریمیوم دارای صفحه نمایش اولد خمیده 6.7 یا 6.8 اینچی باشد. پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی است.

پنل پشتی 7 Pro Pixel و صفحه نمایش رندر

وضوح صفحه نمایش +QHD و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتز احتمالاً در ۷ Pro Pixel حفظ خواهد شد. این باعث می شود که انیمیشن ها بسیار زیباتر به نظر برسند. نرخ تازه سازی هنگام مرور صفحات وب طولانی نیز مفید است. مانند سایر گوشی های پرچمدار در دنیای فناوری، صفحه نمایش قطعا یک تجربه تماشای سرگرم کننده است.

به لطف طراحی صفحه نمایش و سوراخ های مرکزی که دوربین سلفی را در خود جای داده است، نسل جدید پیکسل ها زیبا به نظر می رسند. سنسور اثر انگشت نیز در پایین صفحه نمایش دیده می شود. هنگامی که سری پیکسل 6 عرضه شد، برخی از کاربران گزارش دادند که سنسور امنیتی دستگاه خیلی کند است یا اصلا کار نمی کند. بنابراین منطقی به نظر می رسد که گوگل باید به دنبال بهبود این صنعت در نسل بعدی باشد. شاید به جای حسگر اولتراسونیک فوق العاده ایمن و دقیق که در Galaxy S22 استفاده شده استسنسور نور جدید را تعویض کنید.

پنل پشتی پیکسل 7 پرو به رنگ مشکی نشان داده شده است

مقاله مرتبط:

دوربین جلو احتمالاً بدون تغییر باقی خواهد ماند. دوربین ماوراء بنفش 11.1 مگاپیکسلی به روز شده مورد استفاده در پیکسل 6 پرو تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته است. بنچمارک مستقل DxOMark نیز از عملکرد این دوربین سلفی بسیار راضی است. پیکسل 6 پرو در رتبه بندی خود در رتبه چهارم قرار دارد.

از آنجایی که سلفی خانواده پیکسل به تازگی به روز شده است، به نظر نمی رسد که شاهد تغییر چندانی در نسل جدید باشیم. پنل Old Pixel 7 Pro توسط Gorilla Glass Victos Plus محافظت می شود. این موضوع در مورد پنل پشت شیشه نیز صدق می کند. همچنین به احتمال زیاد این دستگاه دارای گواهی IP68 است خواهد داشت؛ یعنی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

پنل پشتی و صفحه نمایش 7 Pro Pixel به رنگ مشکی

طبق تصاویر منتشر شده، پیکسل 7 پرو در سمت چپ خود دکمه ای ندارد. اما در این قسمت شیار سیم کارت را مشاهده می کنید. دکمه پاور در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا درست زیر آن قرار دارند. نیازی به گفتن نیست که قسمت پایینی دارای فضایی برای درگاه USB نوع C و بلندگوها و میکروفون است.

نظر شما در مورد ظاهر احتمالی پیکسل 7 پرو چیست؟

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما